کد خبر : 1389897 | 04 بهمن 1395 ساعت 18:04 | 5K بازدید | 0 دیدگاه

ذوب آهن یکی از سه تیم باکیفیت لیگ است

سعداوی: در زدن ضربات آخر ناکام بودیم

سرمربی فولادی ها می گوید در این بازی می توانستند به عنوان تیم برنده از زمین خارج شوند اما آنها در زدن ضربات آخر بسیار بی دقت بودند.

سعداوی: در زدن ضربات آخر ناکام بودیم

به گزارش "ورزش سه"، نعیم سعداوی پس از بازی تیم های فولاد و ذوب آهن در نشست مطبوعاتی در رابطه با این بازی گفت: در فوتبال یک قاعده حکمفرماست و آن هم اینکه اگر گل نزنید گل می خورید، این اتفاق در این بازی برای ما افتاد، بازیکنان ما در این بازی تنها به گل نرسیدند و با عملکردشان نشان دادند روزهای خوبی در انتظار آنهاست، فوتبالی ارائه دادند که کمتر تیمی در اصفهان مقابل ذوب آهن ارائه داد.


او ادامه داد: در نیمه اول حریف خوش‌شانس بود که در یک ضربه ایستگاه و شروع مجدد به گل رسید البته به جرات می‌توانم بگویم اگر سه تیم خوب و با کیفیت را معرفی کنیم یکی از آنها  تیم ذوب آهن است.

سعداوی در رابطه با تیم فولاد ادامه داد: در ادامه فصل همانند امروز به دنبال ارائه فوتبال زیبا هستیم و این عدم نتیجه‌گیری همیشگی نیست و به طور قطع نتایج خوب برای ما رخ می‌دهد اما در این بازی در ضربات آخر بسیار بد بودیم و ذوب‌‌آهن حریف دست و پا بسته‌ای در چنگ بازیکنان ما بودند. تنها مشکل ما در این دیدار این بود که به گل نرسیدیم.

 

سرمربی فولاد در رابطه با عملکرد بختیار رحمانی در اولین بازی برای فولادی ها گفت: بختیار رحمانی در نخستین بازی عملکرد خوبی را در این دیدار داشت.

دیدگاه‌ها