کد خبر : 1390397 | 06 بهمن 1395 ساعت 14:01 | 132.9K بازدید | 0 دیدگاه

راه چپاروف و شهباززاده از استقلال جدا می شود

چراغ قرمز فیفا به آندو و چشمی!

با اعلام محرومیت استقلال از فعالیت در بازار نقل و انتقالات 4 بازیکن مورد نظر این باشگاه نمی توانند در نیم فصل دوم، آبی پوش شوند.

چراغ قرمز فیفا به آندو و چشمی!

به گزارش "ورزش سه"، استقلال به دلیل پرداخت نکردن به موقع پول عادل شیحی از فعالیت در بازار نقل و انتقالات محروم شده است؛ بنابراین این تیم نمی تواند با بازیکنان مورد نظرش قرارداد امضا کند. اما در این بین شایعاتی به راه افتاده است که این محرومیت تنها برای بازیکنانی است که در خارج کشور بازی می کنند و بازیکنانی مثل آندرانیک تیموریان و روزبه چشمی که در داخل کشور بازی می کنند مشکلی برای عقد قرارداد نخواهد داشت که البته این موضوع به هیچ عنوان صحت ندارد.


در حکم فیفا که به باشگاه استقلال رسیده است، عنوان شده است که فعالیت باشگاه به طور کلی در فصل نقل و انتقالات ممنوع شده است؛ بنابراین باشگاه اجازه عقد قرارداد با بازیکنان مورد نظرش (چه بازیکنان داخلی و چه خارجی) را نخواهد داشت.


با این شرایط استقلال به طور قطع نمی تواند با آندرنیک تیموریان و روزبه چشمی قرارداد امضا کند و البته راه سرور چپاروف و سجاد شهباززاده هم از این باشگاه جدا خواهد شد.


سید رضا افتخاری امروز اعلام کرده است که سجاد شهباززاده بعد از رفع مشکل باشگاه استقلال قرارداد امضا می کند ولی این حکم به طور قطع تغییری نخواهد کرد و آبی ها از جذب این بازیکن محروم خواهند ماند. همچنین سرور چپاروف که با استقلال قرارداد امضا کرده است، باید به زودی قراردادش را فسخ کند مگر تصمیم بگیرد نیم فصل بیرون بنشیند و از ابتدای فصل آینده و با پایان محرومیت استقلال برای این باشگاه بازی کند. آندرانیک تیموریان هم که هفته گذشته قراردادش را با ماشین سازی فسخ کرد و با استقلال قرارداد 6 ماهه امضا کرد، حالا باید هرچه زودتر قرارداد خود را با آبی ها فسخ کند تا بتواند در فرصت باقی مانده تا پایان فصل نقل و انتقالات با تیم دیگری قرارداد امضا کند و موقعیت خود در تیم ملی را از دست ندهد.


اما شاید در این بین عجیب ترین مورد روزبه چشمی باشد، بازیکنی  که در ابتدای فصل به دلیل مصدومیت نامش از لیست استقلال خارج شد و حالا با حکم فیفا نمی تواند قرارداد جدیدی با این باشگاه امضا کند. با این شرایط چشمی می تواند برای یک نیم فصل قراردادی با تیم های لیگ برتری امضا کند و در ابتدای فصل آینده به استقلال برگردد و یا نیم فصل دوم را بیرون بنشیند و در ابتدای فصل آینده برای آبی ها به میدان برود.

دیدگاه‌ها