کد خبر : 1391083 | 09 بهمن 1395 ساعت 10:27 | 31.6K بازدید | 0 دیدگاه

آبی ها در حمله مهار ناپذیر هستند؛

استقلال منصوریان متنوع در خط حمله

شاگردان منصوریان با استفاده از 6 روش مختلف در خط حمله در نیم فصل دوم موفق به گلزنی برابر حریفان شده اند.

استقلال منصوریان متنوع در خط حمله

به گزارش "ورزش سه"، استقلال با به ثمر رساندن 8 گل در نیم فصل دوم، دو برابر نسبت به نیم فصل اول عملکرد بهتری داشته و البته که با این پیشرفت در گلزنی، آبی ها 7 امتیاز بیشتر از نیم فصل اول کسب کردند.


نکته جالب توجه اما تنوع بالای استقلال در خط حمله است که این تیم را تبدیل به تیمی زهردار کرده است. استقلال که در ابتدای فصل انتقادات زیادی را به دلیل گلزنی با حربه سانتر از سمت راست تجربه می کرد، حالا با روش های متفاوت دروازه حریفان را باز می کند تا نمایش این تیم در خط حمله هواداران این تیم را راضی کرده باشد.


دو گل از ضربه ایستگاهی مستقیم توسط ابراهیمی برابر پیکان و نفت تهران، یک گل با استفاده از بازی مستقیم توسط کاوه رضایی برابر استقلال خوزستان، یک گل با ارسال از سمت راست توسط حق دوست برابر نفت آبادان، دو گل با استفاده از ارسال ضربات ایستگاهی و کارهای تمرین شده توسط حسینی و برزای در دیدار با نفت آبادان، یک گل با شوت از راه دور توسط نورافکن و یک گل توسط قربانی بعد از انجام چند کار ترکیبی در میانه میدان و استفاده از عمق دفاع پیکان گل هایی است که استقلال در نیم فصل دوم به ثمر رسانده است.


آبی ها با این تنوع تاکتیکی در گلزنی نشان دادند که برای باز کردن دروازه حریفان نه تنها پلن A و B بلکه پلن های متنوع دیگری نیز در اختیار دارند و می توانند برابر هر خط دفاعی به موفقیت برسند که البته گلزنی در 18 بازی از 19 بازی این فصل لیگ برتر، سند دیگری برای این ادعا است.

دیدگاه‌ها