کد خبر : 1391123 | 09 بهمن 1395 ساعت 12:44 | 8.6K بازدید | 0 دیدگاه

اولین کاپیتانی نافرجام صادقی مقابل استقلال

صادقی برای اولین بار در این سال ها به عنوان کاپیتان رقیب استقلال به مصاف تیمی رفت که روزهای درخشانی را با آن سپری کرده بود.

به گزارش "ورزش سه"، امیرحسین صادقی در بازی دیروز برای اولین بار به عنوان کاپیتان رقیب استقلال مقابل آبی های پایتخت قرار گرفت و با وجود تلاشی که در رهبری تیم 10 نفره خود داشت نتوانست مانع شکست خوردوسازان برابر جوانان اوج گرفته منصوریان شود.


صادقی در ابتدای بازی با دسته گلی برای سرپرست تازه درگذشته استقلال نیمکت نشینان را سورپرایز کرد و بعد از آن هم با بستن بازویند کاپیتانی پیکان نقش رهبری هم تیمی هایش برابر تیمی که با آن خاطرات تلخ و شیرین زیادی در یک و نیم دهه گذشته داشت را برعهده گرفت.


با وجود بازی خوبی که به نمایش گذاشت اما نتوانست مانع شکست پیکان 10 نفره برابر استقلال تازه اوج گرفته شود تا این بار رویارویی با تیمی که در مقطعی بازوبندش را بر بازو می بست چندان برایش خوشایند تمام نشود. امیرحسین صادقی در آغاز نیمه دوم مصاف با استقلال در تصمیمی عجیب بازوبند را به رحمان احمدی داد تا بلکه با کم شدن فشار کاپیتانی راحت تر بازی کند اما این اتفاق هم تاثیری برعملکرد این مدافع باتجربه و سایر پیکانی ها نداشت.

 

عکس:امیرحسین خیرخواه

 

دیدگاه‌ها