کد خبر : 1391170 | 09 بهمن 1395 ساعت 17:40 | 18.1K بازدید | 0 دیدگاه

درخشش حامد لک و ادامه ناکامی پدیده

پدیده 0-سایپا 1؛ تیم فرکی جان گرفت

نارنجی پوشان موفق شدند با پیروزی در مشهد دومین برد پیاپی خود را رقم بزنند و وضعیت خود را در جدول رده بندی بهبود ببخشند. این در حالیست که پدیده ای ها برای هشتمین دیدار متوالی موفق به پیروزی نشدند.

پدیده 0-سایپا 1؛ تیم فرکی جان گرفت

به گزارش "ورزش سه"، پدیده که در هفته های اخیر موفق به پیروزی نشده بود در بازی امروز نیز موفق نشد رنگ برتری را ببیند و به ناکامی های خود ادامه داد، در طرف مقابل یاران حسین فرکی موفق شدند به دومین پیروزی پیاپی دست پیدا کنند و نکته جالب در این باره اینکه این تیم با ضربه پنالتی که در آخرین دقایق دیدار به ثمر رساند موفق به پیروزی شد، خطایی که در موقعیت کاملا مشکوک تبدیل به ضربه پنالتی شد.



هفته نوزدهم لیگ شانزدهم، شنبه 09/11/95، ساعت 14:30، ورزشگاه ثامن مشهد
داور: حسن اکرمی                 کمک ها: حسن ظهیری، قهرمان نجفی


پدیده:

 

شهاب گردان،وارادات هارویان،محمد حسین مرادمند،کریم احمدی(46 میلاد کمندانی)،رضا حقیقی،محسن یوسفی،معین عباسیان،حسین زامهران(66 محمدرضا ناصحی)،مرتضی منصوری،حمزه خضیراوی(59 یونس شاکری) و محمد علی فرامرزی
سرمربی: رضا مهاجری 


سایپا:

 

حامد لک،عزت پورقاز،روزبه شاه علی دوست،سیامک کوروشی،غلامرضا رضایی(75 رضا جعفری)،علی قلی زاده(4 + 90 امین جوادی مقدم)؛حامد شیری،علیرضا علیزاده،امید خالدی،ایوب کلانتری(89 ابراهیم صادقی) و محمد رضا خلعتبری
سرمربی: حسین فرکی

 

کارت زرد 


زامهران(25)،محمدعلی فرامرزی(83)، شهاب گردان(83) از پدیده

 

حامد لک(2 + 90) از سایپا

 

شرح گل:


پدیده 0 سایپا 1 (دقیقه 85، حامد شیری) : نارنجی پوشان در آخرین دقایق این بازی توانستند از ضربه پنالتی خود نهایت استفاده را ببرند و تنها گل دیدار را توسط حامد شیری به ثمر برسانند.

 

 

شرح بازی:

 


شاگردان حسین فرکی موفق شدند در دومین دیدار پیاپی به برتری برسند و وضعیت خود را در جدول رده بندی بهبود ببخشند. 
نیمه اول این بازی با حملات تیم پدیده آغاز شد، شاگردان رضا مهاجری که به دنبال پیروزی در این بازی بودند در دقایق ابتدایی این بازی حملات خود را روی دروازه سایپا آغاز کردند و در چند فرصت موفق شدند دروازه این تیم را با تهدید مواجه سازند، فرصت هایی که با هوشیاری مدافعان و دروازه سایپا از دست رفت و حالا نارنجی پوشان نیز از میانه های نیمه اول توانستند پیش بیایند و خود را به دروازه تیم میزبان برسانند، البته شاگردان فرکی نیز نتوانستند از موقعیت هایی که روی دروازه حریف شان ایجاد کردند نتیجه بگیرند تا نیمه اول این بازی با تساوی به پایان برسد. 
اما در نیمه دوم اوضاع کاملا متفاوت شد و از موقعیت های خوب نیمه اول خبری نبود، زمان زیادی از این نیمه به دلیل مصدومیت های ایجاد شده در سکون گذشت و بازیکنان دو تیم در وهله اول به دنبال باز نشدن دروازه خود بودند و به همین دلیل بازی سردتری را به نسبت نیمه اول شاهد بودیم. در حالی که دو تیم خود را آماده کسب یک تساوی کرده بودند تیم میزبان موفق شد یک ضربه پنالتی به دست بیاورد، موقعیتی که از روی حرکت انفجاری رضا جعفری، تعویض طلایی این تیم به دست آمد و داور میدان نیز در موقعیتی کاملا مشکوک اعلام پنالتی کرد، شاگردان مهاجری پس از گل شدن این ضربه زمان زیادی برای جبران نتیجه به دست آمده نداشتند و شاگردان فرکی توانستند دومین پیروزی پیاپی خود را جشن بگیرند.

 

بهترین بازیکن:

 

عزت پورقاز و حامد لک را می توان بهترین بازیکنان این بازی دانست، در دیداری که بازیکنان دو تیم نتوانستند به خوبی در میدان حضور پیدا کنند لک توانست در یکی دو فرصت خطرناک خود را به خوبی نشان دهد و از فروریختن دروازه اش جلوگیری کند. 


در طرف مقابل مدافع ملی پوش نارنجی پوشان، عزت پورقاز نیز به خوبی توانست از پس وظایف محوله بربیاید و هم در دفاع و هم در حمله با دوندگی بسیار موثر ظاهر شود.

 

 

دقایق حساس:


دقیقه 17 – ارسال هارویان در موقعیت فوق العاده ای به زامهران رسید اما این بازیکن در حالی که با حامد لک، تک به تک شده بود نتوانست از این فرصت استفاده کند و این دروازه بان سایپا بود که توانست این موقعیت خطرناک را مهار کند.

دقیقه 23 – ضربه بلند بازیکنان پدیده از روی نقطه کرنر بازهم با واکنش حامد لک از روی دروازه نارنجی پوشان دور شد.

دقیقه 27 – ضربه راه دور خلعتبری اولین موقعیت نارنجی پوشان را روی دروازه حریف ایجاد کرد اما این توپ توسط گردان مهار شد. 
دقیقه 31 – شوت دیگری از نارنجی پوشان و این بار از سوی علیزاده دروازه پدیده را تهدید کرد اما این توپ نیز از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 38 – ضربه ارسالی بازیکنان تیم سایپا روی دروازه پدیده ایجاد موقعیت خطرناکی کرد و ضربه سر مهاجم این تیم را گردان از روی خط دروازه برگرداند. 
دقیقه 41 – یک موقعیت فوق العاده دیگر در این بازی به وجود آمد و این بار ایوب کلانتری نتوانست از فرصت تک به تک به دست آمده استفاده کند و در نهایت ضربه خود را به بیرون زد.

دقیقه 47 – اولین موقعیت نیمه دوم را پدیده به دست آورد و ضربه محکم فرامرزی از فاصله دور با برخورد به مدافع سایپا به کرنر رفت. 
دقیقه 47 – اشتباه مدافع پدیده در پاس رو به عقب باعث ایجاد فرصت حساسی به ضرر پدیده شد اما گردان زودتر از مهاجم سایپا به توپ رسید و این فرصت را راهی کرنر کرد. 
دقیقه 48 – ضربه کرنر نارنجی پوشان با ضربه سر مهاجم این تیم ایجاد خطر کرد اما این توپ با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 65 – شوت راه دور رضا حقیقی با فاصله از کنار دروازه سایپا به بیرون رفت. 
دقیقه 67 – اشتباه پیاپی مدافعان پدیده چیزی نمانده بود تا سایپا را صاحب یک موقعیت خوب کند اما رضا حقیقی به خوبی توانست این فرصت را از حریف بگیرد.

دقیقه 81 – ضربه محکم قلی زاده از درون محوطه جریمه دروازه پدیده را سخت تهدید کرد اما مدافع و دروازه بان سایپا موفق شدند این توپ را راهی کرنر کنند. 
دقیقه 81 – این بار محمدرضا خلعتبری توانست روی دروازه تیم میزبان خطرساز شود اما ضربه این بازیکن نیز راهی به دروازه نیافت.

 

 

اتفاق ویژه:

 


نارنجی پوشان در دومین بازی پیاپی موفق شدند به پیروزی برسند و اتفاق ویژه در این باره اینکه این تیم با یک پنالتی مشکوک توانست به پیروزی برسد، نارنجی پوشان در حالی صاحب این ضربه پنالتی شدند که در تصاویر تلویزیونی خطای بازیکن تیم پدیده خارج از محوطه جریمه نشان داده می شد، شاگردان حسین فرکی در دیدار گذشته خود نیز توانستند با سود بردن از اشتباه محرز داور به پیروزی برسند.

دیدگاه‌ها