کد خبر : 1391253 | 09 بهمن 1395 ساعت 17:46 | 12K بازدید | 0 دیدگاه

به راحتی شش امتیاز به حساب سایپا ریختند

مهاجری: بلای سیاه جامگان بر سر ما هم آمد

سرمربی تیم پدیده می گوید بلایی که هفته گذشته بر سر تیم سیاه جامگان آمد امروز به سر ما آمد.

مهاجری: بلای سیاه جامگان بر سر ما هم آمد

گزارش "ورزش سه"، پس از شکست پدیده در دیدار برابر صبا، رضا مهاجری در نشست مطبوعاتی خود گفت: همیشه سعی کردم به گونه‌ای رفتار کنم که داور درون زمین استرس نداشته باشد، اما اتفاقی که هفته پیش برای سیاه‌جامگان افتاد این هفته برای ما تکرار شد. ما همیشه برای داوران احترام زیادی قائل بوده‌ایم، ولی در این شرایط که تیم‌ها شانه به شانه هم حرکت می‌کنند با یک تصمیم اشتباه سه امتیاز را از دست دادیم.

او ادامه داد: پیش از این به تصمیمات داوری اعتراضی نداشتیم، در بازی مقابل صبا دو پنالتی برای ما نگرفتند، اما به هیچ‌وجه اعتراضی نکردیم. برخی‌ها در کمیته انضباطی نشسته‌اند و داور را دو جلسه محروم کرده‌اند. محرومیت داور به هیچ درد من نمی‌خورد. در بازی اشتباهش برای داور است و شعار حیا کن و رها کنش برای من. مگر محرومیت داور در سرنوشت ما تغییری ایجاد می‌کند؟

مهاجری در پایان گفت: در دو هفته گذشته شش امتیاز روی اشتباهات داوری به حساب سایپا ریخته شده است. من نمی‌خواهم خدای ناکرده به کسی تهمت بزنم، اما اشتباهات داوری امروز بسیار وحشتناک بود. هیچ وقت شکست تیمم را گردن داور را نینداخته‌ام، اما امروز باید صدای‌مان در بیاید و از خودمان دفاع کنیم. در بازی امروز برای خودم و شهرم متأسف شدم که چرا باید قربانی شویم.

دیدگاه‌ها