کد خبر : 1391442 | 10 بهمن 1395 ساعت 10:28 | 31.5K بازدید | 0 دیدگاه

گل به خودی عمران زاده تیری بر قلب استقلال و تراکتور

حنیف ناکام بزرگ جنگ با پرسپولیسی‌ها

حنیف عمران زاده با یک گل به خودی زمینه شکست تیمش در یکی از مهمترین بازی های هفته را فراهم کرد تا مقصر اصلی باخت تیمش قلمداد شود.

به گزارش "ورزش سه"، حنیف عمران زاده بعد از نیم فصل دوری از رقابت های لیگ برتر و تجربه ای تلخ با پیراهن خونه به خونه در لیگ دسته اول به صبای اقاصمد پیوست تا نشان بدهد هنوز برای درخشش در سطح اول فوتبال ایران حرف های زیادی برای گفتن دارد به خصوص مقابل پرسپولیس که اختلافش با استقلال بسیار زیاد شده بود.

 


عمران زاده با تجربه که در چند بازی گذشته با حضورش نظم خاصی به ساختار تدافعی صبا بخشیده بود در بازی دیروز تا دقیقه 70 بازی بسیار خوبی از خود ارائه داد اما روی یک ضربه کرنر در دفع توپ اشتباه کرد و در لحظه ای که محسن فروزان برای دفع توپ بیرون آمده بود به اشتباه دروازه خودشان را باز کرد تا به فرشته نجات برانکو و شاگردانش تبدیل شود.

 


اشتباهی مرگبار که عمران زاده را بار دیگر در تیررس منتقدان قرار داد و زمینه را برای یک ناکامی دیگر برای صمد مرفاوی و صبایی ها در خانه فراهم کرد و از سوی دیگر اختلاف پرسپولیس با نزدیک ترین تعقیب کننده اش تراکتورسازی را به 6 و با استقلال به 13 امتیاز افزایش داد تا تمام امیدها به حنیف و هم تیمی هایش به یاس تبدیل شود.

 


حنیفی که بعد از مدت ها دوری از دیدها و دوربین های تلویزیونی با شکل و شمایلی عجیب و تتوهای فراوان روی بدن به میدان آمد نه تنها در حفاظت از دروازه ناکام ماند بلکه کری های داغ با پرسپولیسی ها و همشهری هایش در رقیب دیرینه را نیز باخت تا ناکام بزرگ میدان قم لقب بگیرد.

دیدگاه‌ها