کد خبر : 1391451 | 10 بهمن 1395 ساعت 10:49 | 4.4K بازدید | 0 دیدگاه

داوران بر اساس جو ورزشگاه ها سوت می زنند

مهاجری: با قدرت به کارم ادامه می‌دهم

سرمربی تیم پدیده مشهد اگرچه از داوری ها بسیار گلایه دارد اما مسئولیت نتایج ضعیف تیمش را برعهده می گیرد.

مهاجری: با قدرت به کارم ادامه می‌دهم

به گزارش "ورزش‌سه"، تیم پدیده مشهد روز گذشته با پنالتی مشکوکی که برای تیم سایپا گرفته شد، بازی هفته نوزدهم خود را واگذار کرد. رضا مهاجری سرمربی تیم پدیده نسبت به داوری ها گلایه دارد و معتقد است این شرایط باعث شده تیمش در اینجای جدول قرار بگیرد. 


مهاجری در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه"، درباره نتایج اخیر پدیده، داوری های لیگ برتر، شایعه جدایی اش از پدیده و برخی مسائل دیگر صحبت هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می‌خوانید:


اشتباه محرز داوری باعث باخت مان شد
در بازی دیروز ما موقعیت های خوبی داشتیم و توانستیم بازی مطلوبی انجام دادیم؛ یکی، دو تا تک به تک به دست آوردیم که استفاده نکردیم. استرس گل نشدن موقعیت های اولمان کمی کار دست مان داد و نتوانستیم در ادامه نیز به گل برسیم. در سایر دقایق بازی متعادل پیش می رفت اما آن اشتباه محرز داور در اعلام پنالتی برای سایپا باعث باخت ما شد.


سایپا 6 امتیاز از اشتباه های داوری گرفت
اگر دیروز بازی با سایپا با همان نتیجه تساوی بدون گل هم به پایان می رسید، باعث می شد اختلاف امتیاز ما با سایپا حفظ شود اما اکنون با این باخث شرایط ما بدتر شد.اشتباه فاحش داور به ضرر تیم ما تمام شد و نتیجه بدی روی تیم ما داشت. شما می بینید که تیم سایپا در دو هفته 6 امتیاز از اشتباهات داوری می گیرد و این درست نیست. 


داوران بر اساس جو ورزشگاه سوت می زنند
در کنار اشتباه های داوری باید رفتارها را نیز مقایسه کنید. ما همیشه سعی کردیم به داوران احترام بگذاریم و کنار خط طوری کار کنیم که آنها با آرامش سوت بزنند اما خودشان باعث می شوند که طور دیگری رفتار کنیم. متاسفانه داوران در هفته های اخیر بر اساس جو ورزشگاه و تماشاگران سوت زده اند و این مسائل خوب نیست.


مسئولیت نتایج ضعیف با من است
من نمی خواهم بگویم همه نتایج ما گردن داوران است؛ قطعا درک می کنم جایگاهی که تیم ما اکنون دارد، زیبنده نام پدیده و مردم مشهد نیست. مسئول فنی تیم من هستم و مسئولیت را برعهده می گیرم. الان هم می گویم تلاش خواهیم کرد از این شرایط خارج شویم اما متاسفانه هرچه به روزهای پایانی لیگ نزدیک می شویم، هجمه اشتباهات داوری بیشتر می شود. شما نگاه کنید در همین هفته نوزدهم چقدر اتفاق در بازی ها رخ داد. 


طاقت مان تمام شده است
کوچکترین اشتباه ها از سوی داوران می تواند ضربات جبران ناپذیری به تیم ها بزند. الان تیم سایپا با 6 امتیازی که گرفت، خودش را از قعرجدول جدا کرد. ما اکثرا به رای داوران احترام گذاشتیم، در بازی با صبا داور دو پنالتی به ضرر ما گرفت اما چیزی نگفتیم؛ در شرایط کنونی اما طاقت مان تمام شده و باید شرایط طوری باشد که داوران بهترین قضاوت را انجام دهند.


تشکیلات مدیریتی باید منسجم تر شود
شرایط تیم ما بد نیست؛ یکسری بحث ها در تشکیلات باشگاه پدیده وجود دارد که انشاءالله حل می شود. ما باید در تشکیلات مدیریتی منسجم تر باشیم و این انسجام به تیم کمک خواهد کرد.


با قدرت ادامه می دهم
درباره شایعه جدایی ام از پدیده مدیران باشگاه باید نظر بدهند. مدتی پیش من به خاطر شرایط خاص استعفا دادم و دلایل خاص خودم را داشتم. الان هم تا روزی که هستم با قدرت به کارم ادامه می دهم.

دیدگاه‌ها