کد خبر : 1391457 | 10 بهمن 1395 ساعت 11:02 | 7.7K بازدید | 0 دیدگاه

اگر سیاوش اخراج نمی‌شد بازی را می‌بردیم

نعمتی: شادی گل ایده آلم را انجام ندادم

پیکان با شوت از راه دور سیامک نعمتی دروازه تیم استقلال را باز کرد اما آنها نتوانستند امتیازی از این دیدار کسب کنند و مغموم به خانه بازگشتند.

نعمتی: شادی گل ایده آلم را انجام ندادم 

به گزارش ورزش سه، گلزن تیم فوتبال پیکان می‌گوید شرایط بازی، ده نفره شدن و بدن‌های خیس فشار بسیاری روی آنها آورد و در نهایت از استقلالی‌ها شکست خوردند. 


صحبت‌های سیامک نعمتی را در زیر می‌خوانید:


اگر سیاوش اخراج نمی‌شد بازی را می‌بردیم
زمین خیس روی بازی تاثیرگذار بود،  سیاوش لیز خورد و بعد کنترلش را از دست داد و به فوروارد حریف برخورد کرد. حیف شد، خیلی زود ده نفره شدیم و فقط می توانم بگویم حیف شد. ما یک بازیکن خوب مان را از دست دادیم، اگر سیاوش اخراج نمی شد و یازده نفره بودیم بازی را می بردیم و سه امتیاز را می گرفتیم.


ده نفره شدن شوک بزرگی بود
ما برای 3 امتیاز به میدان رفته بودیم و به این پیروزی نیاز داشتیم. در هفته گذشته تمرینات خوبی پیش از این بازی داشتیم. هدف تیم، کادرفنی و بازیکنان این بود که فقط و فقط این بازی را ببریم. واقعا می توانستیم ببریم فقط ده نفره شدن شوک خیلی بزرگی به ما داد آن هم مقابل استقلال، در ورزشگاه آزادی در روز بارانی و جلوی همه تماشاگران خیلی تاثیرگذار بود. 


با ده نفره شدن بدن‌هایمان زیر باران کم آورد
شرایط بازی برای ما خیلی سخت شده بود، می توانستیم بعد از گل خوردن گل بزنیم و نیمه اول را با نتیجه تساوی به رختکن برویم که نشد. در نیمه دوم فشار روی بازیکن ها بیشتر شد چون هم ده نفره بازی می کردیم و هم اینکه بارندگی روی بدن بازیکنان تاثیرگذار بود و بدن‌هایمان خسته شده بود و کم آوردیم. در ادامه تمام تلاشمان را کردیم تا گلزنی کنیم که متاسفانه گل سوم را هم دریافت کردیم و بازی از دست ما خارج شد. در دقایق پایانی گل دوم را به ثمر رساندیم اما حیف که فرصتی بعد از آن نداشتیم که اگر چند دقیقه زودتر گل دوم را به ثمر رسانده بودیم می‌توانستیم گل سوم را هم با وجود ده نفره بودن جبران کنیم.


می خواستم با عکس مهدی رستمی بعد از گل شادی کنم 
شرایط طوری شد که در بازی با استقلال گلزنی کنم. این گل را به پدر، مادر، برادر و  خانواده ام تقدیم می کنم، همچنین به دوست گلم سیاوش یزدانی که با اخراجش در این بازی خیلی ناراحت بود. می خواستم زیر لباسم عکس دوست خوبم که چند روز پیش رباط صلیبی اش را عمل کرده مهدی رستمی را بپوشم ولی متاسفانه تی شرت به دستم نرسید. امیدوارم او هرچه زودتر با قدرت به فوتبال برگردد.


سعی می‌کنیم مقابل سپاهان پیروز باشیم
شرایط بازی طوری بود که عصبی شده بودم و یک کارت از داور بازی گرفتم نباید این کارت را می گرفتم ولی متاسفانه گرفتم. در بازی بعدی مقابل سپاهان که بازی سنگینی است و در زمین خودمان برگزار می‌شود و باید حتما ببریم که حتما می بریم متاسفانه محروم‌ام. در رختکن متوجه شدم مرتضی هم محروم شده و برای یک تیم بد است سه بازیکن اصلی‌اش محروم باشند اما مطمئنا بچه‌ها با عملکردشان طوری کار خواهند کرد که مشکلی پیش نیاید.

دیدگاه‌ها