کد خبر : 1391598 | 10 بهمن 1395 ساعت 18:30 | 36.6K بازدید | 0 دیدگاه

رونالدینیو از تنها حسرت خود در پی اس جی گفت

رونالدینیو، ستاره برزیلی و سابق بارسلونا در مورد حضور در اردوی پاری سن ژرمن صحبت کرد.

رونالدینیو از تنها حسرت خود در پی اس جی گفت

 

به گزارش "ورزش سه"، ستاره 36 ساله و سابق بارسلونا هنوز به طور رسمی از دنیای فوتبال خداحافظی نکرده و شایعات زیادی در مورد بازگشت او به میادین شنیده می شود.

 

حضور در اردوی پی اس جی: ایجا همه مرا در آغوش گرفتند و احترام زیادی برای من قائل بودند. من علاقه ای زیادی به این باشگاه دارم اما نمی دانم که چرا حاضران در این باشگاه اینقدر به من علاقه دارند و زبانم از توصیف این محبت قاصر است.

 

 

1176819

 

 

من فرزند پاری سن ژرمن هستم و زمانی که به اینجا رسیدم درهای اروپا به روی من باز شد. دوران بسیار خوبی اینجا داشتم. دیدار برابر مارسی یا بوردو و گلهایی که به ثمر رساندم لحظاتی بودند که برای من فراموش نشدنی هستند و من نمی توانم از بین آنها بهترین را انتخاب کنم.

 

من با شاغلان در باشگاه در تماس هستم و هنوز بسیاری از ارکان باشگاه که در دوران من اینجا مشغول به فعالیت بودند بر مسند خود حاضر هستند".

 

بازیکن مورد علاقه در ترکیب پی اس جی: "من تیاگو موتا را بازیکنی در کلاس جهانی می دانم. سبک بازی او با دیگران متفاوت است. ما سالها در بارسا کنار هم مشغول به بازی بودیم و من او را به خوبی می شناسم".

 

 

1176548

 

 

تنها حسرت دوران حضور در فرانسه: "اینکه طی 2 فصل حضور در اینجا عنوانی به دست نیاوردم مرا بسیار ناراحت می کند. در دوران حضور من ستارگانی مانند اوکوچا، آنلکا و آلسیو همبازی من بودند و از اینکه همه چیز به خوبی پیش نرفت خیلی متاسفم.

 

در حال حاضر بازیکنان بسیار باکیفیتی در ترکیب پاری سن ژرمن هستند و بازی کردن در چنین تیمی قطعا لذت بخش است. اما دوران حضور من در فرانسه بهترین دوران ممکن بود".

دیدگاه‌ها