کد خبر : 1391958 | 12 بهمن 1395 ساعت 11:17 | 35K بازدید | 0 دیدگاه

بهت و حیرت رسانه های آلمانی از بازگشت اشکان

دژاگه شگفتی بوندس‌لیگا

عقد قرارداد کاپیتان تیم ملی ایران و بازگشت او به بوندس لیگا برای دومین بار بازتاب گسترده ای در سطح رسانه های آلمانی داشت.

دژاگه شگفتی بوندس‌لیگا

 به گزارش"ورزش سه" به نقل از 11 نیوز، همان طور که رسانه‌های قطر از جمله روزنامه های الوطن، الرایه و ... هفته قبل گزارش کردند اشکان دژاگه به بوندس‌لیگا آلمان بازخواهد گشت  ستاره ایرانی که سابقه حضور در تیم‌های هرتابرلین و ولفسبورگ را در کارنامه داشت، براساس توافقی که با تیم ولفسبورگ کرد، تا پایان فصل در اختیار این تیم قرارگرفت. انتقالی که در رسانه‌های آلمانی بازتاب زیادی داشت که بخشی از آن را می خوانید.


کیکر: ولفسبورگ، دژاگه را بازگرداند!
هفته‌نامه معتبر ورزشی کیکر نوشت:ولفسبورگ دژاگه را بازگرداند.ولفسبورگ یکبار دیگر دستی بر نقل و انتقالات برد.اشکان دژاگه از العربی دوحه به جمع نیدرزاکسنی‌ها بازگشت. همان تیمی که او در سال‌های ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۲ برایش بازی کرد.این ستاره ۳۰ ساله ایرانی در تیم بوندس‌لیگایی، پنجمین خرید نقل و انتقالات ژانویه (زمستانی) محسوب می‌شود.او قراردادی تا پایان فصل امضا کرد که البته دارای تبصره تمدید یک فصل دیگر را نیز دارد.


اشپیگل: حضور دوم در جمع سفید و سبزپوشان!
مجله اشپیگل در سایت خود نوشت: برای دومین مرتبه در طول دوران ورزشی دژاگه، نام باشگاه ولفسبورگ با قراردادی که او با سفید و سبزها بست، ثبت شد. این نشریه همچنین عنوان کرد دژاگه به  عنوان بازیکن آزاد و بدون هیچ پرداختی از طرف تیم آلمانی، راهی بوندس‌لیگا شده و قراردادش را امضا کرده است.


sport de: بازگشت دژاگه، شگفتی بوندس‌لیگا بود!
سایت sport de عنوان کرد اشکان‌ دژاگه با امضای قرارداد با ولفسبورگ، بازگشتش را اعلام کرد تا شگفتی در نقل و انتقالات بوندس لیگا رقم بخورد. درست همانند نظر روزنامه بیلد که از این بازگشت به عنوان یک شگفتی یادکرد و نوشت:شگفتی بوندس‌لیگایی! دژاگه به ولفسبورگ بازگشت.

دیدگاه‌ها