کد خبر : 1392289 | 13 بهمن 1395 ساعت 14:07 | 3.4K بازدید | 0 دیدگاه

هفته پایانی دور مقدماتی لیگ برتر والیبال؛

پیکان – بانک سرمایه؛ پیش پرده فینال

امروز دو تیم مدعی لیگ برتر والیبال رو در روی هم قرار می گیرند تا برنده این بازی عنوان قهرمانی دور مقدماتی را به خود اختصاص دهد.

پیکان – بانک سرمایه؛ پیش پرده فینال

به گزارش "ورزش سه"، هفته بیست و دوم لیگ برتر والیبال امروز با برگزاری 6 مسابقه به پایان می‌رسد که در مهمترین مسابقه این هفته پیش از مرحله پلی آف تیم‌های بانک سرمایه و پیکان در خانه والیبال با هم رقابت می‌کنند.

*بانک سرمایه - پیکان ساعت 17 
داور اول: حمید راهجردیان، داور دوم: میثم پارسه و ناظر: محمد حسن شفقی تیم های بانک سرمایه و پیکان که فقط یک پیروزی فاصله این دو تیم از هم است امروز در خانه والیبال برابر هم قرار می گیرند بانک سرمایه هفته بیست و یکم را با پیروزی قاطع 3-0سایپا پشت سر گذاشتند و با 19 پیروزی در جایگاه نخست رقابتها قرار گرفتند .
پیکانی ها هم هفته پیش را با پیروزی پشت سر گذاشتند شاگردان پیمان اکبری توانستند با نتیجه 3-0 تیم بی انگیزه عمران ساری را که بازیکنان اصلی خود را به تهران نیاورده بود را شکست دهند.

*سازمان عمران شهرداری ساری – شهرداری ارومیه ساعت 16 
داور اول: مسعود ذوقی، داور دوم: داود نافعی و ناظر: محمود کشفی
شهرداری ارومیه سوم جدولی امروز در ساری مهمان شهرداری این شهر است، یاران عباس برقی که نیم فصل دوم تراویسا را دیگر به عنوان سرمربی در اختیار نداشتند هفته پیش به دلیل حضور نیافتن هاوش گنبد تیم انتهای جدولی در ارومیه به عنوان پیروز فنی اعلام شدند.
یاران بهزاد محمودی که در ساری هفته پیش نتیجه را به پیکان واگذار کردند، در جایگاه هشتم جدول امیدوار به صعود به مرحله پلی آف هستند.

* سایپا تهران – شهرداری تبریز ساعت 15 
داور اول: بهروز جعفری، داور دوم: وحید پورکاشیان و ناظر: عباس جلایر
یاران مسعود آرمات تیم چهارم جدولی سایپا امروز در خانه میزبان تیم شهرداری تبریز به سرمربیگری عادل بناکار هستند نارنجی پوشان سایپا هفته گذشته در تهران 3-0 برابر بانک سرمایه مغلوب شد اما شهرداری تبریز در خانه توانست 3-2 پارسه تهران بحران زده را شکست دهد تا با 9 پیروزی در جایگاه هفتم جدول رقابتها قرار گیرد.

* هاوش گنبد – کاله مازندران ساعت 17:30
داور اول: اصغر کاظمی، داور دوم: مرتضی علایی و ناظر: محمد حسن خوشدل
هاوشی ها امروز میزبان تیم پنجم جدول کاله مازندران هستند گنبدی‌ها هفته گذشته به بهانه شرایط بد آب و هوایی و از آنجاکه شانسی برای صعود به مرحله پلی آف برای خود متصور نیستند به ارومیه نرفتند و برای این تیم باخت فنی اعلام شد اما یاران بهروز عطایی در کاله در نیم فصل دوم نتایج به مراتب بهتری گرفته اند و خودشان را در جدول بالا کشیده اند هفته گذشته در خانه 3-2 نتیجه را به صالحین ورامین واگذار کردند.

** صالحین ورامین – خاتم اردکان ساعت 16 
داور اول: مرتضی اکرمی، داور دوم:اسماعیل رزقی و ناظران:حسین پورکاشیان و علی یاوری
اردکانی های بی ادعا که در جایگاه ششم جدول رقابتها قرار دارند در ورامین مهمان صالحین هستند اردکانی ها هفته گذشته برابر شهرداری اراک3-0 به پیروزی رسیدند و صالحین ورامین 3-2 کاله مازندران را شکست دادند. ورامینی ها در جایگاه نهم جدول رقابتها قرار دارند.

* شهرداری اراک – پارسه تهران ساعت 16 
داور اول: علیرضا قریب، داور دوم: محمد عشق دوست و ناظر: حمید حق بین
شهرداری اراک که هفته گذشته نتیجه را 3-0 به اردکانی ها واگذار کرد این هفته میزبان تیم بحران زده پارسه است. پارسه ای ها هم هفته گذشته را با شکست 3-2 برابر شهرداری تبریز پشت سر گذاشتند، پارسه در جایگاه دهم و شهرداری اراک در جایگاه یازدهم قرار دارند.
 

دیدگاه‌ها