کد خبر : 1392739 | 15 بهمن 1395 ساعت 09:27 | 83.3K بازدید | 0 دیدگاه

زادعلی‌اصغری:

آرزویم عقد قرارداد با تیم رئال مادرید اسپانیاست

یک ملی‌پوش فوتبال 5 نفره ایران یکی از بزرگ‌ترین آرزوی خود را حضور در تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا عنوان کرد و گفت: پیشنهادات زیادی از تیم‌های اروپایی از جمله برزیل و اسپانیا دارم، اما دوست دارم به اسپانیا بروم.

آرزویم عقد قرارداد با تیم رئال مادرید اسپانیاست

به گزارش "ورزش سه"، بهزاد زادعلیاصغری که به عنوان ورزشکار تماشایی فوتبال 5 نفره 2017 انتخاب شده است در گفتوگو با ایسنا در رابطه با عقد قراردادش با یکی از تیمهای اروپایی افزود: در حال حاضر به مدت 3 سال با یکی از تیم‌های باشگاه ترکیه قرارداد دارم و یک سال آن امسال به اتمام می‌رسد. هرچند از کشورهای اروپایی پیشنهاد دارم، اما باشگاه ترکیه هنوز رضایت خروج من را از این تیم نمیدهد. بنابراین برای پیوستن به یکی از تیم‌های اروپایی باید در ابتدا وضعیت خود را با این تیم ترک مشخص کنم و سپس تصمیم بگیرم که با کدام یک از تیمهای اروپایی وارد مذاکره شوم. به هر صورت هنوز تکلیفم مشخص نیست.

 

او در پاسخ به این پرسش که از کدام تیم‌های اروپایی پیشنهاد همکاری دارید، گفت: من دوست دارم با کشوری وارد قرارداد شوم که از لیگ حرفهیی قوی برخوردار باشد. البته پیشنهادات زیاد است، اما ترجیح میدهم تا زمان مشخص شدن وضعیتم آن‌ها را بازگو نکنم. اما اگر زمانی بخواهم با یک تیم اروپایی قرارداد ببندم، دوست دارم از بین تیم‌های اسپانیایی باشد و یا کشور برزیل.

 

زادعلیاصغری هم‌چنین پیرامون این پرسش که حضور شما در یکی از لیگهای اروپایی تا امروز چه تاثیری در رشد فوتبال پنج نفره کشور داشته است؟ اظهار کرد: قطعا با تجربهای که من از این تیمها کسب میکنم این مساله در رشد و پیشرفت فوتبال کشورم بسیار تاثیرگذار است. زیرا سبک فوتبال آسیا با اروپا کاملا متفاوت است.

 

این عضو تیم ملی فوتبال پنج نفره در پاسخ به این پرسش که در حال حاضر وضعیت فوتبال 5 نفره ایران را چطور ارزیابی میکنید؟ تصریح کرد: ما در حال حاضر صاحب مقام قهرمانی و نایبقهرمانی در بازیهای آسیایی هستیم و در بازیهای پارالمپیک ریو توانستیم به نایبقهرمانی دست پیدا کنیم و این روند موفقی برای فوتبال 5 نفره است. بدون شک اگر مسوولان توجه بیش‌تری به این رشته داشته باشند، در سالهای آینده میتوانیم حرف اول را در فوتبال 5 نفره بزنیم. ما سال آینده باید خود را برای مسابقات آسیایی مالزی آماده کنیم تا بتوانیم سهمیه ورودی به مسابقات جهانی اسپانیا را کسب کنیم. اسپانیا یکی از تیمهای قدر در فوتبال 5 نفره است و حضور ایران در برابر چنین تیمی میتواند قدرت فوتبال ایران را نشان دهد.

 

وی از احتمال خداحافظی خود از تیم ملی فوتبال 5 نفره خبر داد و گفت: قصد داشتم بعد از بازیهای پارالمپیک ریو از فوتبال 5 نفره خداحافظی کنم، اما علی دایی و رسول خطیبی اجازه این کار را به من ندادند. به هر صورت چنین قصدی را دارم و در سال آینده قبل از تشکیل اردوی تیم ملی و مشخص شدن وضعیتم در لیگ ترکیه تصمیم خواهم گرفت که در تیم ملی بمانم و یا با یکی از تیمهای اروپایی قرارداد ببندم.

 

زادعلیاصغری در پایان یکی از بزرگ‌ترین آرزوی خود را حضور در تیم رئال مادرید اسپانیا عنوان کرد و گفت: من همیشه دوست داشتم اگر در تیمی بخواهم بازی کنم آن تیم مادرید اسپانیا باشد. این تیم را دوست دارم و یکی از آرزوهای من حضور در این تیم است.

دیدگاه‌ها