کد خبر : 1392846 | 15 بهمن 1395 ساعت 16:40 | 10.6K بازدید | 0 دیدگاه

اولین برد پیکان در روز درخشش شیری و منشا

پیکان در روز خوب منشا و شیری در ترکیب اولیه این تیم اولین برد نیم فصل خود را به دست آورد.

اولین برد پیکان در روز درخشش شیری و منشا

به گزارش "ورزش سه"، پیکان اولین برد خود در نیم فصل دوم را برابر سپاهان در دیداری خانگی به دست آورد و توانست با نتیجه 3 بر 2 سپاهان را شکست دهد.


مهدی شیری بعد از مصدومیتی که در انتهای نیم فصل اول گرفتار آن شد تا پیش از این دیدار در ترکیب اولیه پیکان قرار نمی گرفت؛ اما اولین حضور مجدد او در ترکیب اولیه شاگردان جلالی با درخشش این بازیکن همراه شد. همچنین منشا که در هفته های گذشته به دلیل وجود پیشنهادهای مختلف تمرکز کافی برای حضور در ترکیب اولیه نداشت، در این بازی عملکرد درخشانی در ترکیب پیکان داشت. شیری در صحنه گل دوم پیکان، منشا را با یک پاس گل در موقعیت تک به تک قرار داد که مدافعان سپاهان با سرنگون کردن این بازیکن، یک ضربه پنالتی را به منشا تقدیم کردند تا گل دوم پیکان نیز ثبت شود.


مدافع راست پیکان در نیمه دوم نیز نمایش درخشان خود را ادامه داد و با ارسال پاس گل سوم این تیم برای منشا، پایه گذار گل سوم این تیم شد تا پیکان برد درخشانی کسب کند.


حضور دوباره شیری در ترکیب پیکان با اعتماد جلالی و بازگشت منشا به فرم ایده آل ابتدای فصل برای سرمربی این تیم اتفاق بسیار خوبی بود که باعث شد این تیم اولین برد خود را به دست آورد.

دیدگاه‌ها