کد خبر : 1392898 | 15 بهمن 1395 ساعت 19:50 | 12.3K بازدید | 0 دیدگاه

سرپرست بادران: رمضانی به من توهین نکرد

سیف‌الله‌پور، سرپرست تیم فوتبال بادران تهران که برای توضیح پاره‌ای اتفاقات روی آنتن برنامه لیگ یک آمد، سوالات مجری این برنامه را پاسخ داد.

سرپرست بادران: رمضانی به من توهین نکرد

به گزارش "ورزش سه"، سیف‌الله‌پور که صحبت‌هایش را با ابراز بی‌اطلاعی از اخبار برنامه آغاز کرد از مجری برنامه شنید که اتفاقات خاصی نبوده و پیش از ارتباط با شما حاشیه‌های بازی بادران ـ راه‌آهن را نمایش داده‌اند که در آن آقای ربیعی گفته‌اند سرپرست تیم حریف به سمت نیمکت بادران آمده و درگیر شده و در صحنه‌ای هم دیدیم که شما را به سمت نیمکت خود هدایت می‌کردند، در سمت دیگر هم برادر آقای ربیعی با آقای دین‌محمدی درگیر شدند.


او می‌گوید: «نه به هیچ عنوان چنین چیزی نبوده؛ تیم ما هیچگونه اعتراضی به سمت نیمکت حریف نداشت. بنده به سمت داور بازی رفتم و گفتم وقت را نگه دارد؛ چون به اندازه کافی بازیکنان حریف در نیمه شما می‌خورند و همین قضیه باعث شد آقای بیاتی‌نیا بازی را نگه داشتند و اجازه ندادند ضربه تیم ما زده شود. ما به این مساله اعتراض داشتیم و آقای بیاتی‌نیا در ادامه کاری که زیبنده فوتبال نیست انجام دادند و توهین کردند. آقای ربیعی هم آمدند و گفتند" چرا توهین می‌کنید" که متاسفانه کل نیمکت راه‌آهن روی نیمکت ما هستند. همین موضوع باعث شد که آقای رضا ربیعی بروند و بگویند شما چه حقی دارید، ما با داور بازی صحبت می‌کنیم نه با شما. هیچ‌گونه صحبتی بین آقای دین‌محمدی و رضا ربیعی صورت نگرفت. رضا ربیعی یکی از مربیان خوب و بااخلاق ما هستند و همچنین آقای دین‌محمدی جزو فوتبالیست‌های خوب و مربیان بااخلاق ما هستند. یک اتفاق ناخواسته بین دو نفر دیگر صورت گرفته و بعد گفتند آقای رضا ربیعی؛ ایشان به هیچ عنوان در این موضوع دخالتی نداشته‌اند.»


اما در ادامه برنامه سرپرست تیم بادران درباره موضوع محرومیت مجتبی رمضانی گفت: «سه روز قبل وقتی آرای کمیته انضباطی را چک کردم و دیدم نوشته مجتبی رمضانی به دلیل توهین و فحاشی به سرپرست تیم بادران سه جلسه محروم شده است تعجب کردم.»


ایزد سیف الله پور در ادامه افزود: «شماره تماس مجتبی رمضانی را نداشتم ولی از طریق دوستانم شماره اش را پیدا کردم و به رمضانی گفتم" پسر تو اصلا هیچ توهینی به بنده نکردی و نمی دانم چرا همچین رائی صادر شد"».


وی خاطرنشان کرد: «نه مجتبی رمضانی و نه هیچ یک از بازیکنان بااخلاق خونه به خونه توهینی به بنده نکردند و فقط در انتهای بازی، مشکلاتی بین هواداران و یکی دو تن از بازیکنان خونه به خونه به وجود آمد که ربطی به رای صادره علیه مجتبی رمضانی نداشت ولی متاسفانه این بنده خدا را محروم کردند.»


سرپرست تیم بادران در پایان گفت: «حاضرم هر جائی که نیاز باشد، حاضر شوم و اعلام کنم که مجتبی رمضانی به بنده هیچ توهینی نکرده است.»

دیدگاه‌ها