کد خبر : 1392917 | 15 بهمن 1395 ساعت 20:33 | 18.6K بازدید | 0 دیدگاه

فولادشهر برای قمی‌ها خوش‌یمن است(عکس)

گل پیروزی‌بخش صبا برابر ذوب‌آهن را یک بازیکن قمی به ثمر رساند تا این اتفاق برای دومین بار در تاریخ لیگ برتر رخ بدهد.

به گزارش "ورزش سه"، از سال 87 که صبا به قم انتقال یافته کمتر پیش آمده بازیکنان بومی بتوانند فرصت چندانی برای خودنمایی در تیم شهرشان پیدا کنند و اگر هم مثل مجتبی ممبینی‌پور، حمیدرضا پاکیزه و محمد عرب‌خراسانی فرصت حضور در میدان یافتند خیلی مورد حمایت قرار نگرفتند و به مرور زمان از این تیم دور شدند.

در تیم امسال صبا سید مهدی حسینی، محسن کرمی، داوود بهادری، میلاد آبادی و عرفان بادی جزء نفرات بومی محسوب می‌شوند که حسینی جزء مهره‌های ثابت این تیم بوده و بهادری نیز در هشت مسابقه به کار گرفته شده که با این حال آنها توانستند عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارند.

حسینی امسال سه پاس گل مقابل ماشین‌سازی، صنعت نفت آبادان و پیکان داده بود اما به دلیل حضورش در میانه زمین خیلی نتوانسته بود نفوذ و گلزنی کند که روز گذشته مقابل ذوب‌آهن این کار را انجام داد و با شوت پای چپ تماشایی از پشت محوطه جریمه دروازه رشید مظاهری را باز کرد و صبا را در فولادشهر به سه امتیاز مهم رساند.

حسینی دومین بازیکن تاریخ فوتبال قم است که در لیگ برتر موفق به گلزنی شده و پیش از او، حمید پاکیزه در هفته ششم فصل 93-92 برابر سپاهان در ورزشگاه فولادشهر این کار را انجام داده بود.

 

این گل حسینی ممکن است نگاه‌های کادر فنی صبا به بازیکنان قمی را تغییر دهد و شاید بازیکنان بومی بیشتری برای این تیم به میدان بروند که باتوجه به تجربه بازی محسن کرمی در فصول گذشته لیگ برتر و کاپیتانی او در امیدهای صبا انتظار می‌رود مرفاوی در هفته‌های آینده از او بهره ببرد.

 

 

1177926

 

1177927

دیدگاه‌ها