کد خبر : 1393002 | 16 بهمن 1395 ساعت 12:03 | 193.4K بازدید | 0 دیدگاه

ژائو ویلا با نظر من به تبریز نیامد!

افشاگری تونی اولیویرا درباره پرونده تراکتور

سرمربی سابق تیم تراکتورسازی اعلام کرد درباره اش در ایران دروغ می گویند و بازیکنان خارجی که سال اول حضورش به تراکتور آمدند با نظر او جذب نشدند.

افشاگری تونی اولیویرا درباره پرونده تراکتور

به گزارش "ورزش‌سه"،  تونی اولیویرا توضیحاتی را درباره قراردادش با این باشگاه و بازیکنان سابقی که شکایت کرده اند به خاطر مسائل مالی صحبت هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:

 


درباره ام دروغ می گویند!
پس از دروغ‌های بسیاری که درباره من در ایران گفته می‌شود، وظیفه خودم دانستم که حقیقت را به تمام مردم تبریز ، هواداران تراکتور و هواداران خودم مطرح کنم. می‌خواهم درباره حقوق و قوانین فیفا و قرارداد من که هیچگاه از آن عدول نکرده ام، شفاف سازی انجام دهم. 

 


نظمی و عباسی به حرفم گوش نکردند
سال 2013 ، وقتی که باشگاه را ترک کردم، آقای جعفری به من قول داد که مشکلات من را تا ماه می همان سال حل کند. او در عمل بدقولی کرد و به عهدش وفادار نبود. با باشگاه تراکتور ارتباط برقرار کردم و به چندین رئیس باشگاه (آقای نظمی و آقای عباسی) هشدار دادم و به دنبال رفع مشکلاتی بودم که آقای جعفری به وجود آورده بود. در چنین شرایطی هیچکدام از آنها به حرف من گوش نکردند.

 

 

1177985

 


ژائو ویلا با نظر من جذب تراکتور نشد!
در مورد ژائو ویلا باید بگویم که او توسط آقای جعفری به تیم اضافه شد؛ زیرا وقتی من سرمربی باشگاه شدم، تمام بازیکنان خارجی جذب شده بودند (ویلا، آنسلمو، فلاویو). 

 


آرزوی قهرمانی تراکتور را دارم
من آرزوی دیدن قهرمانی تراکتور را دارم زیرا مردم تبریز و هواداران تراکتور شایسته این قهرمانی هستند. دیدن خوشحالی و شور و شوق در صورت شما، بی قیمت است. هدفی که آنها به دنبال رسیدن به آن هستند این است که ارتباط بسیار قوی و محکم که بر اساس عشق خالص بین من و مردم تبریز و هواداران تراکتور به وجود آمده را از بین ببرند. 

 


نمی توان 4 سال موفق را پاک کرد
در دوره حضور من نتایج نه چندان خوب و انتظاراتی که حول تیم به وجود آمد در نهایت باعث شد که تیم نتواند آنطور که باید نتیجه بگیرد. با این حال نمی‌توان 4 سال موفق را پاک کرد، نمی‌توان 4 سال که شهر در آن مدت خوشحال بود را پاک کرد، ، 4 سالی که مردم از عملکرد تیمشان راضی بودند و به آن افتخار می‌کردند ولی بالاتر از اینها، آنها هیچگاه نمی‌توانند رابطه بسیار قوی بین ما که فراتر از فوتبال است را از بین ببرند. 

 


نیازی به حقه و دروغ نیست
نیازی به حقٌه نیست، نیازی به دروغ گفتن نیست، از سوی دیگران پیامی نمی‌دهم و از قول خودم صحبت می‌کنم. من از حقیقت، صداقت و خلوص نیت استفاده می‌کنم. من همان هستم که در طول آن 4 سال خوب و زیبا دیدید که با شما زندگی کردم.

دیدگاه‌ها