کد خبر : 1393021 | 16 بهمن 1395 ساعت 13:04 | 47.3K بازدید | 0 دیدگاه

گران ترین بازیکن لیگ پانزدهم چطور دردسر درست کرد؟

عامل محرومیت تراکتور، حمزه یونس است!

با اینکه روز گذشته مسئولان حقوقی تراکتورسازی دلیل محرومیت را شکایت ژائو ویلا عنوان کرده بودند اما فیفا به خاطر شکایت حمزه یونس سرخپوشان را از نقل و انتقال بازداشته است!

عامل محرومیت تراکتور، حمزه یونس است!

به گزارش "ورزش‌سه"، تیم تراکتورسازی از روز گذشته توسط فیفا از جذب بازیکنان جدید در نقل و انتقالات محروم شده است. در حالی که مسئولان تراکتورسازی دیروز عنوان کردند این محرومیت به خاطر شکایت ژائو ویلا بازیکن سابق پرتغالی اعمال شده اما امروز مشخص شد فیفا تراکتور را به خاطر شکایت حمزه یونس، بازیکن تونسی سال گذشته تراکتورسازی محروم کرده است!


حمزه یونس سال گذشته از لیگ سوئد با تبلیغات فراوان به ایران آمد و قراردادی هنگفت با تراکتورسازی امضا کرد. رقم قرارداد او در سازمان لیگ یک میلیارد و 360 میلیون تومان ثبت شد اما شائبه هایی مبنی بر اینکه یونس رقم بالاتری با تراکتورسازی قرارداد بسته، وجود داشت. با این حال سعید عباسی، مدیرعامل وقت تراکتورسازی ضمن بیان اینکه رقم قرارداد مهاجم تونسی واقعی است اعلام کرد او گران قیمت ترین بازیکن لیگ برتر پانزدهم نیست و نفرات دیگری هم وجود دارند که بیشتر از این بازیکن دریافتی داشته اند.


یونس که گفته می شد مهاجم بسیار گلزنی است در تراکتورسازی نتوانست کار خاصی انجام دهد و در نهایت با دوگل که یکی از آنها از روی نقطه پنالتی بود، سرخپوشان تبریزی را ترک کرد. او پس از حضور امیر قلعه نویی به جای تونی اولیویرا، درخواست رضایتنامه داد و در نیم فصل لیگ پارسال از تراکتورسازی جدا شد. در مصاحبه 4 دی ماه سال گذشته خبرگزاری مهر با سعید عباسی، مدیرعامل پیشین تراکتورسازی آمده است: «به خاطر مشکلاتی که داشتیم، نتوانستیم حدود 4 ماه از مطالبات حمزه را بدهیم. ما از این بازیکن فرصت خواستیم تا دو ماه مطالباتش را بدهیم و مابقی طلبش را در هفته‌های آینده پرداخت کنیم. سایر بازیکنان خارجی با این شرط موافقت کردند ولی حمزه یونس قبول نکرد و گفت قراردادش را یکطرفه فسخ می‌کند. او حتی گفت که این بحث را در فیفا مطرح می‌کند ولی ما هم شرایطی که ایجاد شده را قطعا اعلام می‌کنیم. شرایطی مثل اینکه حمزه یونس از حضور در تمرینات خودداری کرده بود. به هر حال از طریق وکلای باشگاه این کار را پیگیری خواهیم کرد.»


در نهایت حمزه یونس تهدیدش را عملی و به فیفا شکایت کرد اما مسئولان وقت تراکتورسازی ظاهرا نتوانستند شرایط خود را به صورت مستند اعلام کنند. حالا هم ماجرای طلب این بازیکن به محرومیت از نقل و انتقالات منجر شده و به نظر می رسد تا دو سال آینده گریبان باشگاه تراکتورسازی را خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها