کد خبر : 1393101 | 16 بهمن 1395 ساعت 16:36 | 138.2K بازدید | 0 دیدگاه

کمک کی‌روش به قلعه‌نویی در آستانه فینال لیگ

صحبت های سرمربی تیم ملی علیه بازیکنان پرسپولیس می تواند لطمه روحی بزرگی به این تیم در آستانه لیگ وارد کند.

کمک کی‌روش به قلعه‌نویی در آستانه فینال لیگ

به گزارش "ورزش سه"، تراکتورسازی با بحرانی بزرگ روز یکشنبه برابر پرسپولیس فینال لیگ را برگزار می کرد اما حالا صحبت های کی روش درباره بازیکنان پرسپولیس و عدم دعوت آنها به تیم ملی، امداد بزرگ سرمربی تیم ملی به امیر قلعه نویی، پرچم دار منتقدان خودش است.


سرمربی تیم ملی با بیان این نکته که "من به این دلیل بازیکنان پرسپولیس را به اردو دعوت نمی‌کنم که سرمربی پرسپولیس می‌گوید بازیکنان این تیم زیاد غذا می‌خورند و ما نمی‌توانیم با این شرایط آنها را به تیم ملی دعوت کنیم.

 

می‌خواهم جدی صحبت کنم. بازیکنان پرسپولیس وزن زیادی دارند و حرفه‌ای نیست که ما از آنها دعوت کنیم" رسما اعلام کرد حداقل در دیدار با قطر، پرسپولیس های تیم ملی جایگاهی در ترکیب تیم ملی نخواهند داشت.


صحبت های کی روش مطمئنا برای بازیکنان پرشمار ملی پوش پرسپولیس، لطمه بزرگی در پی خواهد داشت. قرمزهای پایتخت که سهم زیادی در تیم ملی کی روش دارند، حالا باید با این بحران دست و پنجه نرم کنند که بازیکنان زیادی از این تیم دیگر هدف بزرگ حضور در جام جهانی و تیم ملی را برای خود متصور نیستند و این اتفاق قطعا برای آنها در ادامه لیگ و به ویژه برای دیدار با تراکتورسازی می تواند هزینه های زیادی در پی داشته باشد.


صحبت های کی روش در فاصله کمتر از 24 ساعت تا دیدار حساس روز یکشنبه پرسپولیس و تراکتورسازی، کمک بزرگ سرمربی تیم ملی به قلعه نویی است که پیش از این قرار بود با یک بحران بزرگ برابر پرسپولیس قرار گیرد.

دیدگاه‌ها