کد خبر : 1393131 | 16 بهمن 1395 ساعت 17:55 | 73.6K بازدید | 0 دیدگاه

کی روش می خواهد پرسپولیسی ها دشمن کند؟

پیوس: تصمیم کی روش فوق آماتور است

فرشاد پیوس بعد از اظهار نظر کی روش درباره دعوت نکردن از بازیکنان پرسپولیس به ورزش سه گفت:با اعلام این حرف ها کی روش نشان می دهد که دیگر او برای فوتبال ما تمام شده است!

پیوس: تصمیم کی روش فوق آماتور است

به گزارش "ورزش سه"، او که در ادوار گذشته بارها از کی روش حمایت کرده بود اعلام کرد  ؛فارغ از رنگ ها ، می فهمم که برانکو صاحب شخصیت وفرهنگ بهتری نسبت به کی روش است .


فرشاد پیوس ادامه داد:همین حالا ممکن است تیم ملی به خاطر داشتن آزمون وعزت اللهی وقوچان نژاد  ولژیونر ها از پرسپولیس پر ستاره تر باشد اما از نظر هماهنگی واعتبار تیمی تیم پرسپولیس بهتر بازی می کند . درست است پرسپولیس در 50 بازی زیر نظر برانکو بوده وهماهنگ شده اما تیم ملی ما هم نزدیک 70 بازی زیر نظر کی روش بوده است .


پیوس می گوید در حال حاضر هر کس بتواند از بیرانوند وطارمی وجلال حسینی ورامین رضائیان ووحید امیری بگذرد ،یک مربی کاملا آماتور است .او می خواهد در شرایط امروز ،به ملی پوشان پرسپولیس یادآور شود که این قدرت را دارد وآنها را روز قبل از بازی برابر تراکتور سازی بی روحیه کند ،او چون قبلا مهدی رحمتی وهادی عقیلی را از تیم ملی کنار گذاشته شاید خیلی ها حرفش را جدی بگیرند اما کی روش نمیداند از دست دادن حمایت پرسپولیسی ها از تیم ملی  ورق را به ضرر او بر خواهد گرداند .آنها که به کی روش این مشاوره را داده اند احتمالا می خواهند کی روش را نابود کنند .

دیدگاه‌ها