کد خبر : 1393165 | 16 بهمن 1395 ساعت 20:07 | 155.3K بازدید | 0 دیدگاه

درخواست برانکو ایوانکوویچ از ملی‌پوشان تیمش

کارلوس کی‌روش با صحبت‌های عجیب خود در نشست خبری خصوصی‌اش با برخی اصحاب رسانه مسائلی را مطرح کرد که مسلما می‌تواند تاثیر زیادی روی روحیه شاگردان برانکو ایوانکوویچ داشته باشد.

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی تیم ملی در فاصله ساعاتی مانده به حساس ترین نبرد لیگ در فصل شانزدهم با صحبت‌های خود نوعی نگرانی در بین بازیکنان ملی پوش پرسپولیس ایجاد کرده که می تواند روی شرایط آنها در دیدار برابر تراکتورسازی تاثیرگذار باشد. کارلوس کی‌روش با اعلام اینکه با توجه به نظر برانکو ایوانکوویچ بازیکنان این تیم را به اردو دعوت نخواهد کرد آنها را با چالش بزرگی مواجه کرده است: من به این دلیل بازیکنان پرسپولیس را به اردو دعوت نمی‌کنم که سرمربی پرسپولیس می‌گوید بازیکنان این تیم زیاد غذا می‌خورند و ما نمی‌توانیم با این شرایط آنها را به تیم ملی دعوت کنیم. من می‌خواهم جدی صحبت کنم. بازیکنان پرسپولیس وزن زیادی دارند و حرفه‌ای نیست که ما از آنها دعوت کنیم. من به این دلیل نمی‌خواهم از پرسپولیس بازیکنی به تیم ملی دعوت کنم که آنها سه کیلو اضافه وزن دارند و در حد استاندارد نیستند، شما فرض کنید ما بخواهیم در بازی با قطر از نفراتی استفاده کنیم که سه کیلو اضافه وزن دارند.


این صحبت بعد از انتقاد برانکو ایوانکوویچ نسبت به برنامه تیم ملی در برگزاری اردو انجام پذیرفت. سرمربی کروات سرخپوشان معتقد بود در برخی از این اردوها شاگردانش را در حالی در اختیار گرفته که آنها با دو کیلو اضافه وزن مواجه بودند.


با این حال این ادعای کی روش در حالی امروز اعلام شد که او در دور رفت انتخابی جام جهانی با بهره بردن از بیشتر بازیکنان پرسپولیس در لیست خود توانست عنوان اول گروه خود را کسب کند و خط دفاعی این تیم با بهره‌گیری از تجربه سرخپوشان و شکل‌گیری آن در تیم ملی توانست بدون گل خورده دور رفت را به پایان برساند. با این حال همانطور که گفته شد این ادعای کارلوس کی‌روش باعث شده تا موجی از نگرانی در بین بازیکنان ملی پوش سرخپوش ایجاد شود که برانکو ایوانکوویچ را برآن داشته تا مدیریت لازم در این مقطع را صورت دهد. برانکو ایوانکوویچ در صحبتی با بازیکنان ملی پوش تیمش به آنها اعلام کرد در صورت تداوم درخشش هیچ کس نمی تواند از جلوی نام آنها عبور کند و مسلما تمام مربیان دنیا به دنبال بهترین‌ها برای پیش بردن ایده خود هستند و در صورت تداوم درخشش‌شان جای نگرانی برای آنها وجود نخواهد داشت.

 

1178098

دیدگاه‌ها