کد خبر : 1393345 | 17 بهمن 1395 ساعت 15:55 | 5.1K بازدید | 0 دیدگاه

میلان 0-1 سامپدریا

شکست میلان مقابل سامپدوریا در سن سیرو

دیدار تیم های میلان و سامپدریا لحظاتی پیش با نتیجه 0-1 به سود سامپدوریا خاتمه یافت تا روسونری ها سومین باخت متوالی خود را تجربه کنند.

شکست میلان مقابل سامپدوریا در سن سیرو

به گزارش "ورزش سه"، میلان که این هفته ها در افت به سر می برد، پس از باخت دور از خانه به اودینزه، میزبان سامپدوریایی بود که هفته گذشته توانسته بود برد شیرینی برابر رم کسب کند. جدالی بین تیم های رده هشتم و دوازدهم جدول.

 

میلان بازی را بهتر شروع کرد؛ اما با وجود در اختیار داشتن کنترل میدان، نمی توانست موقعیتی جدی روی دروازه سامپ خلق کند. اولین موقعیت بازی را هم تیم میهمان در دقیقه 25 خلق کرد. روی اشتباه دلوفئو، لینه تی صاحب موقعیت خوبی برای گلزنی شد که با دخالت دوناروما ختم به خیر شد.

 

11 دقیقه بعد، میلان روی سانتر سوسو صاحب موقعیت گلزنی شد اما واکنش به موقع گلر سامپدوریا مانع از گلزنی میلانی ها شد.

از نیمه اول تنها می توان به همین دو موقعیت اشاره کرد و دو تیم با تساوی بدون گل به رختکن رفتند.

 

نیمه دوم را میلان هجومی آغاز کرد و خیلی زود هم می توانست به گل برسد. ضربه سوسو را گلر سامپ برگشت داد و در ریباند شوت دلوفئو به تیر برخورد کرد و راهی به دروازه پیدا نکرد.

 

در حالی که بازی در اختیار میلان بود، سامپدوریا دقیقه 69 به یک پنالتی دست یافت. خطای پالتا روی کوالیارلا یک پنالتی برای تیم میهمان در پی داشت و موریل به راحتی توانست آن را به گل برتری سامپدوریا بدل کند.

 

میلان پس از پذیرش گل یکپارچه حمله شد و دقیقه 87 تا آستانه زدن گل مساوی هم پیش رفت اما لاپادولا در مصاف تک به تک با گلر سامپدوریا بسیار بد عمل کرد و در ریباند هم بازیکنان میلان ناموفق عمل کردند.

کار برای میلان در دقیقه 90 با اخراج سوسا دشوارتر هم شد و در نهایت این بازی خانگی را با یک گل به سامپدوریا واگذار کرد.

دیدگاه‌ها