کد خبر : 1393372 | 17 بهمن 1395 ساعت 17:32 | 10.3K بازدید | 0 دیدگاه

ویسی به تمرین سپاهان بازگشت

تمرین تیم فوتبال سپاهان از ساعت 12 امروز با حضور عبدالله ویسی برگزار شد.

ویسی به تمرین سپاهان بازگشت 

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایمنا ، سرمربی سپاهان پس از جلسه روز گذشته با سبحانی مدیرعامل شرکت فولادمبارکه، صبح امروز هم با محسن طاهری مدیرعامل باشگاه سپاهان دیدار کرد و در این جلسه مقرر شد ویسی که روز گذشته به تمرین سپاهان نیامد، امروز شاگردانش را تمرین دهد.


در این تمرین همه بازیکنان سپاهان در تمرین امروز حضور داشتند و بعد از گرم کردن، به مدت یک ساعت به مرور کارهای تکنیکی و تمرین شوت زنی پرداختند.میلاد سرلک تنها بازیکنی بود که با نیم ساعت تأخیر به باغ فردوس آمد. البته این بازیکن با اجازه کادرفنی دیرتر به محل تمرین رسید. سرلک یک پرونده در دست داشت و به نظر می‌رسید برای انجام کارهای تحصیلی خود به دانشگاه رفته است.


لی اولیویرا که مصدومیتی جزئی داشت به صورت انفرادی تمرین کرد. سرور جباروف و بازیکن امیدهای سپاهان هم که به تازگی به جمع زردپوشان اضافه شده‌اند در تمرین امروز حضور داشتند. چند بازیکن تیم جوانان سپاهان هم پشت یکی از دروازه‌ها تمرین می‌کردند.


50 هوادار سپاهان از نزدیک شاهد تمرین امروز تیمشان بودند. علاوه بر اخوان، قنبری و بصیرت، مسعود تابش هم مانند روز گذشته سر تمرین سپاهان حاضر شده بود.


هواداران سپاهان به مدت یک دقیقه سرور جباروف را تشویق کردند و به زبان انگلیسی به او خوشامد گفتند.

دیدگاه‌ها