کد خبر : 1393538 | 18 بهمن 1395 ساعت 11:32 | 11.5K بازدید | 0 دیدگاه

طفره کوپر از صحبت راجع به شکست در فینال ها

هکتور کوپر، سرمربی مصر پس از ششمین شکست در فینال ها مدعی شد که می‌خواهد این رکورد را فراموش کند.

طفره کوپر از صحبت راجع به شکست در فینال ها

به گزارش "ورزش سه"،  سرمربی آرژانتینی پس از قهرمانی با لانوس در کوپا کنمبل در سال 1996، دیگر موفق به کسب پیروزی در فینال ها نشده است. او سال 1997  با مایورکا در فینال کوپا دل ری مقابل بارسا شکست خورد و سپس مقابل لاتزیو در فینال جام قهرمانان یوفا نیز شکست خورد. سپس او به والنسیا رفت و این روند به همراه والنسیا ادامه داشت و در فینال 2000 و 2001 چمپیونزلیگ مقابل رئال و بایرن شکست خورد و سپس با پاناتینایکوس در جام حذفی یونان شکست خورد. رکورد این شکست ها شب گذشته نیز به همراه مصر و مقابل کامرون ادامه پیدا کرد.

 

1178502

 

 

 

او گفت:" به کامرون برای قهرمانی تبریک می‌گویم. آنها نمایش خوبی داشتند و فکر می‌کنم شایسته پیروزی بودند. البته که از شکست ناراحتم. می‌خواستم این جام را ببرم زیرا می‌دانستم مردم مصر چقدر دوست دارند قهرمان شویم ولی همینطور برای بازیکنان زیرا آنها هم عالی بودند و تا پایان خیلی خوب جنگیدند. آمادگی فیزیکی باز هم ما را نجات نداد.

 

 نمی‌خواهم چیزی راجع به شکست در یک فینال دیگر بگویم، نمی‌خواهم بگویم که عادت کرده ام. باز هم می‌گویم که می‌خواستم پیروز شوم و دوباره از شکست ناراحتم زیرا مردم مصر هم ناراحتند."

دیدگاه‌ها