کد خبر : 1393596 | 18 بهمن 1395 ساعت 15:26 | 70.8K بازدید | 4 دیدگاه

واکنش بازیکنان پرسپولیس به اخراج کامیابی‌نیا

پرسپولیس در حالی توانست تراکتورسازی را به عنوان جدی ترین رقیب خود را شکست دهد که اخراج کامیابی نیا کام آنها را تلخ کرد.

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در یک بازی برتر موفق شد تراکتورسازی را در استادیوم آزادی شکست دهد و فاصله خود با این تیم به عنوان جدی‌ترین رقیبش را به 9 امتیاز برساند. با این حال اخراج دقایق پایانی کمال کامیابی نیا شیرینی از پیروزی بزرگ را برای هم‌تیمی‌هایش تلخ کرد.


کامیابی نیا که در برخورد غیرعمد با فرزاد حاتمی و در نهایت عصبانیت بابت از دست دادن دربی هشتاد و چهارم با اخراج مواجه شد، این تیم را با چالش بزرگی در خط هافبک دفاعی مواجه کرده است. واکنش بازیکنان پرسپولیس نسبت به این اخراج در زمان خروج کارت از جیب بیژن حیدری جالب توجه بود. فرشاد احمدزاده اولین نفری بود که ابتدا تلاش داشت فرزاد حاتمی را آرام کند و از آتش بازی او برای ایجاد درگیری جلوگیری کند و یکی از سه تفنگدار نزدیک به این صحنه بود. مهدی طارمی نیز به عنوان دیگر بازیکن نزدیک به کامیابی نیا در تلاش بود داور را از دادن کارت زرد منصرف کند که تلاش او در نهایت ناکام ماند. سیدجلال حسینی هم ضمن اینکه وظیفه برخورد با بازیکن حریف برای جلوگیری از درگیری با کمال را برعهده گرفته بود در تلاش بود تا داور را از ارائه این کارت منصرف کند و در نهایت بهت محسن مسلمان به عنوان آخرین تفنگدار از محرومیت و اخراج دوست صمیمی‌اش. 


وحید امیری نیز آخرین بازیکنی بود که در تلاش بود این هافبک دفاعی جنگجو را از محل حادثه دور کند و با آرامش او را به سمت خارج زمین مشایعت کند. پرسپولیس با این اخراج در دو بازی آینده مقابل استقلال و سپاهان قادر به سود بردن از شماره 11 خود نخواهد بود و باید دید برانکو برای پستی که تنها شهاب کرمی تازه وارد را در اختیار دارد، چه تصمیم و برنامه ریزی پیش خواهد گرفت.

 

1178549

 

1178550

 

1178551

 

1178552

دیدگاه‌ها