کد خبر : 1393911 | 19 بهمن 1395 ساعت 17:25 | 11.4K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با مارکا

سرنا: مودریچ بهترین هافبک دنیاست

داریو سرنا، کاپیتان سابق تیم ملی کرواسی که زمزمه هایی مبنی بر پیوستن او به بارسلونا در انتقالات زمستانی هم به گوش می رسید، در مصاحبه جدید خود به تمجید ویژه از لوکا مودریچ پرداخت.

سرنا: مودریچ بهترین هافبک دنیاست

به گزارش "ورزش سه"، داریو سرنا، هافبک کروات باشگاه شاختار دونتسک اوکراین که در ژانویه از او به عنوان گزینه ای برای جانشینی الیکس ویدال در صورت خروج از بارسلونا نام برده می شد، به تمجید از مودریچ، هافبک کروات ارزشمند رئال پرداخت و البته نسبت به آینده کوواچیچ نیز ابراز خوشبینی کرد.

 

 

1178839

 

 

سرنا به مارکا گفت: «لوکا طی سال های اخیر پیشرفت زیادی کرده و در اوج دوران فوتبال خود قرار دارد.

او با ورودش به رئال باعث بهتر شدن این تیم شده؛ به طوریکه رئال بدون او دچار مشکل خواهد شد. من نمی گویم مودریچ یکی از بهترین های دنیاست؛ بلکه معتقدم او بهترین هافبک حال حاضر دنیاست. این را بدون در نظر گرفتن دوستی صمیمانه ای که بین ما وجود دارد می گویم.»

 

 

1176936

 

 

سرنا در مورد کوواچیچ نیز گفت: «او در همین 18 ماه حضورش در رئال مادرید نیز رشد قابل ملاحظه ای داشته و به اعتقاد من، یکی از ستاره های آینده دار رئال است. متئو سه سال پیش از دیناموزاگرب جدا شد و معتقدم هنوز به زمان برای بهتر شدن نیاز دارد. او با وجود پیشرفت زیاد، فعلا به بالاترین سطح توانایی های خود نرسیده است.»

 

دیدگاه‌ها