کد خبر : 1394507 | 21 بهمن 1395 ساعت 20:06 | 281.3K بازدید | 0 دیدگاه

جوانان آبی پوش امیدوار به شکستن طلسم 5 ساله؛

بهترین فرم استقلال در دربی با منصوریان

شاگردان علیرضا منصوریان با آمادگی کامل که هیچگاه در سالهای گذشته آن را تجربه نکرده بودند پای به مسابقه بزرگ فصل خواهند گذاشت.

بهترین فرم استقلال در دربی با منصوریان

به گزارش "ورزش سه"، استقلال تهران روز یکشنبه درحالی برابر پرسپولیس قرار می گیرد که در 5 بازی گذشته در لیگ برتر، عملکرد قابل قبولی داشته است. شاگردان منصوریان با 4 پیروزی و تنها یک شکست در دیدارهای قبل از دربی پای به این بازی خواهند گذاشت. تیم منصوریان در این دیدارها 11 بار موفق به گلزنی شده و 4 بار نیز دروازه آنها باز شده تا با کسب 12 امتیاز، بهترین فرم خود در سالهای گذشته در دربی را تجربه کند.

 

 

لیگ چهاردهم، دور رفت: 1 برد، 1 باخت و 3 تساوی
استقلال با امیر قلعه نویی با کسب تنها 4 امتیاز پیش از دربی پا به این دیدار گذاشت. شاگردان قلعه نویی پیش از بازی با پرسپولیس ملوان را در تهران شکست دادند اما برابر پدیده، صبای قم و تراکتورسازی به تساوی رسیدند و در دیدار با ذوب آهن نیز شکست خوردند. استقلال پیش از دربی تنها 4 امتیاز کسب کرده بود و در این دیدار با نتیجه دو بر یک نتیجه را به قرمزپوشان واگذار کرد.

 

 

1179391

 

 

لیگ چهاردهم، دور برگشت: 1 برد، 1 باخت و 3 تساوی
استقلال با قلعه نویی روزهای خوبی را تجربه نمی کرد. پیروزی برابر صبای قم تنها برد استقلال بود و آبی ها برابر پدیده، ملوان و ذوب آهن به تساوی دست یافتند. استقلال پیش از دربی با نتیجه چهار بر یک در خانه شکست خورد تا با بدترین فرم ممکن پا به این مسابقه بگذارد. شاگردان قلعه نویی در دربی برگشت نیز با تک گل علیپور بازی را به رقیب خود واگذار کردند.

 

 

1179392

 

 

لیگ پانزدهم، دور رفت: 2 برد و 3تساوی
استقلال مظلومی هر چند شکست نمی خورد اما در کسب پیروزی نیز خیلی موفق عمل نمی کرد. استقلال پیش از این دیدار با راه آهن، پدیده و استقلال خوزستان به تساوی رسید و توانست گسترش فولاد و سپاهان را شکست دهد. آبی ها پیش از دربی در اصفهان با سه گل سپاهان را شکست دادند اما با گل لحظات پایانی پرسپولیس، این دیدار برای آبی ها با تساوی به پایان رسید.

 

 

1179390

 

 

لیگ پانزدهم، دور برگشت: 2برد و 3 تساوی
استقلال مظلومی در دور برگشت نیز همچنان پرنوسان بود و با کسب 9 امتیاز از 5 بازی پای به دربی گذاشت. آبی پوشان پیش از  دربی با سپاهان، پدیده و استقلال خوزستان به تساوی رسیدند اما گسترش فولاد و راه آهن را شکست دادند. شاگردان مظلومی در این دربی شکست سنگین چهار بر دو را تجربه کردند تا پس از هفته ها صدرنشینی جای خود را به پرسپولیس بدهند.

 

 

لیگ شانزدهم، دور رفت: 3 تساوی و 2 شکست
بدترین فرم استقلال مانند بهترین فرم آن مربوط به منصوریان است. آبی پوشان پیش از این دیدار بزرگ از دو تیم نفت آبادان و استقلال خوزستان شکست خوردند اما برابر نفت تهران، پیکان و ماشین سازی به تساوی دست یافتند تا با کسب تنها 3 امتیاز پای به این مسابقه بگذارند. استقلال در دربی هشتاد و سوم در ورزشگاه آزادی برابر پرسپولیس نیز به تساوی دست یافت تا بدترین فرم آبی ها پیش از دربی برای آنها شکست به همراه نداشته باشد.

 

 

1179393

 

 

استقلال دربی هشتاد و چهارم را حالا در حالی برگزار می کند که در سالهای گذشته هیچ گاه به اندازه این دیدار آماده نبوده است. شاگردان منصوریان در کنار برد در 4 بازی از 5 بازی گذشته روز سه شنبه نیز موفق شدند السد را در ورزشگاه آزادی با شکست بدرقه کنند تا تیم منصوریان امید زیادی به شکست طلسم نبردن پرسپولیس پس از 5 سال داشته باشد.

دیدگاه‌ها