کد خبر : 1394716 | 22 بهمن 1395 ساعت 19:21 | 8.2K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: برای موفقیت به زمان نیاز داریم

یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول معتقد است تیمش هنوز پتانسیل کسب موفقیت های بزرگ را داراست.​​​​​​​

کلوپ: برای موفقیت به زمان نیاز داریم

 

به گزارش "ورزش سه"، علیرغم شروعی بسیار خوب، لیورپول در هفته های اخیر نتایج بسیار ضعیفی گرفته و با صدر جدول فاصله پیدا کرده است؛ اما کلوپ همچنان به آینده امیدوار است.

 

 او گفت: "ما همچنان اعتقاد داریم که پروژه بلندمدتی در باشگاه وجود دارد و بازیکنان در حال یادگیری هستند. شعل من نیز ایجاب می کند که آنها را در مسیر صحیحی قرار بدهم.

 

زمانی که پیروز باشید همه چیز آسان تر است اما من بعد از شکست سوالی نمی کنم. گرچه شغل من آسان نیست اما همیشه لذت بردن راحت ترین کار است. فوتبال پر از چالش های فراوان است و اگر شما در موقعیت خوبی قرار داشته باشید باید آن را حفظ کنید و اگر اوضاع بر وفق مراد نبود باید اراده ای مبنی بر تغییر وجود داشته باشد.

 

 

1175723

 

 

ما به دنبال بهانه جویی نیستیم و همه تلاش ما بهبود شرایط است. مهم ترین نکته در حال حاضر، پیروزی در دیدار آینده است و دیدار بعدی ما در برابر تاتنهام خواهد بود.

 

در هفته های اخیر نتایج خوبی نگرفته ایم و رکورد ما باید بهتر از این باشد. ما می دانیم که قادر به گرفن نتایج خوبی هستیم و تمام تلاش ما این است که این موضوع را در زمین مسابقه نیز نشان دهیم. برای دیدار مقابل تیمی مانند تاتنهام ما باید همه کار بکنیم و اگر بخواهیم نمایشی مانند نیمه اول دیدار برابر هال سیتی نشان دهیم قطعا هیچ شانسی نخواهیم داشت. اگر قادر به بازی کردن مانند نیمه دوم برابر هال باشیم می توانیم نتیجه بهتری کسب کنیم.

 

من خیلی علاقه ندارم که به عملکرد و شرایط دیگر تیم ها فکر کنم و شرایط خوبی که تاتنهام دارد را طبیعی می دانم".

دیدگاه‌ها