کد خبر : 1394724 | 22 بهمن 1395 ساعت 19:40 | 23.7K بازدید | 0 دیدگاه

گواردیولا: فوتبال از خداحافظی لام ضربه می‌بیند

پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی سیتی در مورد دیدار دوشنبه شب تیمش در برابر بورنموث صحبت کرد.

گواردیولا: فوتبال از خداحافظی لام ضربه می‌بیند

 

به گزارش "ورزش سه"، سیتیزن ها برای ادامه روند رو به رشد و نزدیک شدن به صدر باید بورنموث را در خانه حریف مغلوب کنند.

 

دیدار برابر بورنموث: "این تیم شروع فوق العاده ای داشته و عملکرد آنها در سالهای اخیر قابل ستایش است. بورنموث بازیکنان سرعتی زیادی در ترکیب دارد که می توانند در ارائه ضدحملات خطرناک به آنها کمک کنند و همین موضوع دیدار برابر این تیم را دشوار می سازد. آن چیزی که من از تیمم در نیمه اول دیدار برابر سوانسی دیدم دقیقا مطابق خواسته های من بود زیرا با کنترل و تعادل بیشتری بازی کردیم اما هر دیدار داستان متفاوتی دارد. بازی های زیادی در جام های مختلفی تا پایان باقی مانده و تمام تمرکز ما باید تنها روی دیدار بعدی باشد".

 

 

1167185

 

 

کابایرو یا براوو: "هنوز چیزی نمی دانم زیرا در روز مسابقه در این رابطه تصمیم گیری خواهم کرد. اما عقیده ام در مورد براوو تغییر نکرده و هنوز او را بازیکن بزرگی می دانم. نمی دانم که امکان استفاده از سیستم چرخشی وجود دارد یا خیر زیرا تمام فکر من معطوف به بازی بعدی است و به مسائل خیلی دور فکر نمی کنم".

 

خداحافظی فیلیپ لام در پایان فصل: "او در زندگی من شخصیت ویژه ای محسوب می شود و از نظر من فوتبال در پایان فصل یکی از بهترین بازیکنان همه ادوار خود را از دست خواهد داد".

 

نیمکت نشینی نولیتو: "او همه کار برای اثبات خود انجام داده و تنها نیاز دارد که سرمربی او را در ترکیب قرار دهد اما فراموش نکنیم که استرلینگ و گابریل در شرایطی آرمانی قرار دارند و این موضوع دلیل اصلی نیمکت نشینی نولیتو به شمار می آید".

دیدگاه‌ها