کد خبر : 1394804 | 23 بهمن 1395 ساعت 11:37 | 7K بازدید | 0 دیدگاه

شاید در طول مسیر با افت و خیز روبرو شویم

مظاهری: کسی نمی‌تواند در کار "خمینز" دخالت کند

مربی تیم ملی بزرگسالان بوکس گفت: با سرمربی جدید شاید یک مقدار در طول مسیر با افت و خیز روبه‌رو شویم و این موضوع طبیعی است اما در بلند مدت شک نکنید که نتیجه خواهد داد.

مظاهری: کسی نمی‌تواند در کار "خمینز" دخالت کند

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، علی مظاهری، در مورد شرایط اردوی تیم ملی بوکس اظهار داشت: از امروز شنبه مرحله جدید اردوی تیم ملی آغاز می‌شود. مرحله قبلی اردوی تیم ملی 40 روز تمرین فشرده بود و طبق تصمیمات "خمینز" سرمربی کوبایی تیم ملی بوکس اردوها سه روز تعطیل بود.

 

وی در پاسخ به این سوال که مرحله بعدی اردوها چند روز برگزار می‌شود،‌گفت: نظر سرمربی کوبایی تیم ملی این است که بوکسورها در اردوها باشند. قطعا تا پیش از آغاز مسابقات کشورهای اسلامی بوکسورها در اردوها حضور خواهند داشت. البته تعطیلی مقطعی نیز خواهیم داشت اما اینطور نیست که اردوها تعطیل شود. فدراسیون بوکس هم با برنامه‌هایی که مربی کوبایی از پیش ارائه کرده بود موافقت کرده و طبق همان برنامه‌ها اردوها پیگیری می‌شود. به هر حال او سرمربی تیم ملی است و طبق برنامه‌هایی که داده اردوها پیش می‌رود و در پایان نیز سرمربی تیم ملی باید جوابگو باشد چرا که او اختیار تام دارد.

 

مظاهری در پاسخ به این سوال که آیا پیش از حضور تیم ملی بوکس در مسابقات کشورهای اسلامی ملی‌پوشان در تورنمنت بین‌المللی حضور خواهند داشت یا خیر، گفت: در مورد این موضوع مسئولان فدراسیون و مدیر تیم‌های ملی تصمیم‌گیرنده هستند. زمان کمی تا بازی‌‌های کشورهای اسلامی داریم و البته یک تورنمنت با نام جاده ابریشم در کشور آذربایجان برگزار خواهد شد که احتمال دارد بوکسورها در این مسابقات شرکت کنند. گویا یک تورنمنت چهار جانبه بین آذربایجان، ترکیه، ایران و چند کشور دیگر قرار است در ایران برگزار شود و خیلی در مورد این موضوع اطلاعات ندارم اما احتمالا این رقابت‌ها برگزار خواهد شد.

 

کاپیتان سابق تیم ملی بوکس در ادامه صحبت های خود گفت: روز دوشنبه افرادی که مدعی حضور در اردوی تیم ملی هستند در تمرینات حضور خواهند داشت و پس از تست با نظر سرمربی در اردوها شرکت می‌کنند. برخی از بوکسورها جامانده از انتخابی‌ها هستند و حتی مدعی حضور در اردوی تیم ملی هستند که این فرصت به آنها داده شده است.

 

مظاهری در واکنش به این سوال که آیا کسی در اردوی تیم ملی در تصمیمات سرمربی تیم ملی دخالت می‌کند یا خیر، گفت: من 42 روز است با سرمربی کوبایی تیم ملی کار می‌کنم. تمام ساعت برنامه‌ها و تعطیلی اردوها با تصمیمات "خمینز" اجرا می‌شود. به حال من ندیدم که کسی در کار او دخالت کند. "خمینز" سرمربی تیم ملی است و کسی در کار او نمی‌تواند دخالت کند. شاید با شرایط روحی روانی ایرانی‌ها آشنایی ندارد و در مورد این مسائل از برخی مربیان در مورد این موضوع سوالی بپرسد.

 

وی در پایان صحبت‌های خود عنوان کرد: همه خانواده بوکس باید دست به دست هم بدهیم تا بوکس دوباره به دوران اوج خود بازگردد. تقریبا می‌توانیم بگوییم که در بوکس جوان‌گرایی شده و البته باز هم برای جوانگرایی جا داریم. با سرمربی جدید شاید یک مقدار در طول مسیر با افت و خیز روبه‌رو شویم و این موضوع طبیعی است اما در بلند مدت شک نکنید که نتیجه خواهد داد. یک مقدار باید صبور باشیم و اصحاب رسانه نیز برای پیشبرد اهداف تیم ملی بوکس باید به ما کمک کنند.

 

دیدگاه‌ها