کد خبر : 1394911 | 23 بهمن 1395 ساعت 16:51 | 6K بازدید | 0 دیدگاه

آرسنال 2-0 هال سیتی

پیروزی دشوار خانگی آرسنال مقابل هال سیتی

دیدار تیم های آرسنال و هال سیتی لحظاتی پیش با درخشش الکسیس سانچز، 2-0 به سود توپچی ها خاتمه یافت تا موقتا به رده دوم جدول صعود کنند.

پیروزی دشوار خانگی آرسنال مقابل هال سیتی

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال که در دو بازی قبلی خود برابر واتفورد و چلسی متحمل شکست شده بود، انگیزه زیادی برای پیروزی بر هال سیتی رده هجدهمی داشت و با تمام قوا نیز به مصاف این حریف آمد.

 

 

1179715

 

 

آرسنال بازی را بهتر آغاز کرد اما این هال سیتی بود که در یک ربع اول بازی دو فرصت خوب گلزنی را توسط نیاس از دست داد.

پس از این 2 موقعیت هال، الکسیس سانچس توپچی ها را تا مرز گلزنی نیز پیش برد اما ضربه او دقت لازم را نداشت. همین بازیکن دقیقه 26 یکی از بهترین بخت های گلزنی را از دست داد تا تساوی همچنان نتیجه کار باشد.

 

 

1179720

 

 

کمی بعد اوزیل روی پاس سانچز می توانست آرسنال را پیش بیندازد اما بازهم این موقعیت از دست رفت. بازی به دقیقه 34 رسیده بود که آرسنال سرانجام به گل رسید. پس از اینکه مدافع هال، شوت ایووبی را از روی خط برگشت داد، الکسیس در دهانه دروازه و به کمک دستش توپ را وارد دروازه کرد تا میزبان با یک گل پیش بیفتد. همین نتیجه تا پایان نیمه اول باقی ماند.

 

 

1179716

 

هال نیمه دوم را بهتر آغاز کرد و آرسنال کمی عقب تر نشست هرچند که توپچی ها بلافاصله پس از تصاحب توپ، طراحی یک ضد حمله را می کردند.

هال سیتی روی نفوذهای سریع مارکوویچ از راست حساب زیادی باز کرده بود و همین بازیکن دو بار نیاسه را در موقعیت خوب گلزنی قرار داد که یک بار واکنش به موقع چک روی شوت این بازیکن و بار دوم دخالت کشیلنی مانع فروپاشی دروازه آرسنال شد.

 

 

1179726

 

هال همچنان هجومی به کار ادامه می داد و دقیقه 85 روی یک کرنر و ضربه سر دیومانده می توانست کار را به تساوی بکشاند اما توپ با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت. دقیقه 90 و در اوج حملات هال سیتی، آرسنال روی یک ضد حمله به پنالتی دست یافت.

 

 

1179741

 

1179740

 

 

پاس اوزیل به الکسیس و سانتر این بازیکن که با خروج اشتباه گلر هال سیتی همراه شده بود، باعث شد تا مدافع هال روی خط دروازه با دست مانع گل شدن توپ شود و داور نیز بلافاصله اعلام پنالتی کرد. یک دقیقه بعد الکسیس پنالتی را به گل دوم خود و آرسنال بدل کرد.

آرسنال با این پیروزی موقتا به رده دوم جدول صعود کرد.

دیدگاه‌ها