کد خبر : 1395113 | 24 بهمن 1395 ساعت 13:01 | 6.4K بازدید | 0 دیدگاه

پورحسن: تخفیف رای ارومیه ای ها قانونیست

تخفیفات عجیب برای متخلفین والیبال

اعضای کمیته تجدید نظر به رای صادره شده کمیته انضباطی در مورد علیزاده و تشکری تخفیف داد.​​​​​​​

تخفیفات عجیب برای متخلفین والیبال

به گزارش "ورزش سه"، عضو کمیته تجدید نظر فدراسیون والیبال اظهارداشت: حق همه فعالان والیبال است که بعد از صدور رای کمیته انضباطی نسبت به تجدید نظر روی آن اقدام کنند و این بار ارومیه ای ها این کار را انجام دادند و بلافاصله برای رسیدگی به پرونده مذکور تشکیل جلسه داده شد.

 

منوچهر پورحسن گفت: در این جلسه من به عنوان کارشناس والیبال، محمدرضا داورزنی معاون وزارت ورزش و جوانان، سیروس احمدی مدیرکل بازرسی وزارت ورزش، احمد گواری مدیر کل دفتر امور مشترک فدراسیون های ورزشی و مهین انصاری کارشناس حقوقی حضور داشتیم.

 

وی تصریح کرد: بعد از بررسی های فنی انجام شده با توجه به اظهارات بازیکنان و پیشینه آن ها در لیگ برتر، رای صادر شده شامل تخفیفاتی شد.

 

عضو کمیته تجدید نظر فدراسیون والیبال یادآور شد: عبدالرضا علیزاده لیبرو تیم والیبال شهرداری ارومیه تا به حال به کمیته انضباطی نیامده و در حواشی دیدار این تیم مقابل عمران ساری وی تنها برای جداکردن هوادارن به سمت تماشاچیان رفته بود و به همین علت ۲ جلسه محرومیت قطعی وی به تعلیقی تبدیل شد.

 

پورحسن تصریح کرد: از آن جا که آرمین تشکری تاکنون یک بار به کمیته انضباطی آمده بود ۲ جلسه محرومیت وی به یک جلسه کاهش پیدا کرد.

دیدگاه‌ها