کد خبر : 1395141 | 24 بهمن 1395 ساعت 14:36 | 6.7K بازدید | 0 دیدگاه

قاسمی: همه رقبایم در آمریکا اردو زده‌اند

رضا قاسمی، دونده 100 متر، این روزها در تلاطم تمریناتش است؛ البته با دلخوری. او که دوره قبل قهرمانی آسیا، اولین مدال 100 متر را برای ایران گرفته، ناراحت است که در گروهb قرار گرفته است؛ هرچند ترجیح می‌دهد تمرین کند، بدون فکر به حاشیه‌ها: «باید تمرین کرد و به حاشیه نرفت.»

قاسمی: همه رقبایم در آمریکا اردو زده‌اند

به گزارش "ورزش سه"، او درحالی خودش را برای قهرمانی آسیا در ایران آماده می‌کند که همه رقبایش در آمریکا اردو زده‌اند: «من می‌گویم شرایطم بد نیست، اما کار سختی برای قهرمانی آسیا دارم، چراکه دو دونده بحرینی، سه قطری، سه دونده چین و ژاپنی و حتی عمانی در آمریکا اردو زده‌اند. حسن تفتیان هم که در فرانسه و بهترین کمپ این کشور زیر نظر مربی خارجی تمرین می‌کند. من مانده‌ام و من.»

دونده سرعتی المپیکی سر درددلش باز می‌شود: «من در مسابقه قهرمانی آسیای هند اولین مدال تاریخی 100 متر را گرفتم. من و محمود تنها مدال‌آوران دوره قبل تیم ملی بودیم. دوره قبل‌تر هم در 100 و 200 متر چهارم شدم. پنج مدال داخل سالن آسیا دارم و جایزه بزرگ و دو دوره هم در المپیک دویدم، حالا باید در گروه b ملی‌پوشان باشم.» دونده اصفهانی چهارشنبه با هزینه شخصی برای مسابقه به استانبول می‌رود: «من حالا در اصفهان تمرین می‌کنم تا چهارشنبه برای مسابقه 60 متر به استانبول بروم. مسابقه بین‌المللی است با جایزه دلاری که البته نمی‌دانم چه دونده‌هایی در آن شرکت می‌کنند، اما من با هزینه خودم می‌روم. البته هزینه اسکان و رفت و برگشت را میزبان می‌دهد.» او می‌رود تا بلکه بین تمرینات خودش را تست بزند: «من همچنان طبق برنامه‌ام تمرین می‌کنم و روی مسابقه استانبول تمرکز نکرده‌ام، چراکه می‌خواستم خودم را تست بزنم در تمرینات. البته من می‌توانستم برای مسابقه به اروپا هم بروم، اما تمرینات زمستانی مهم‌تر بود. با این حال فکر می‌کنم رکورد بهتری ثبت کنم. من در مسابقه تهران بدون رقیب شش ثانیه و 68 صدم ثانیه رفتم، اما در استانبول شرایط فرق می‌کند.»

دیدگاه‌ها