کد خبر : 1395259 | 24 بهمن 1395 ساعت 18:34 | 81.4K بازدید | 0 دیدگاه

خرمگاه: خانه خاله نیست هرطور بخواهیم فکر کنیم

کمک مربی استقلالی ها در رابطه با اخراج خود از زمین گفت داور چهارم متوجه نشد من در حال آرام کردن بازیکنانمان هستم و به همین دلیل من را از زمین اخراج کرد.

خرمگاه: خانه خاله نیست هرطور بخواهیم فکر کنیم

به گزارش "ورزش سه" از میکسدزون ورزشگاه آزادی، محمد خرمگاه پس از برد در دربی گفت: من متوجه نمی شوم چرا بعضی ها می گویند فکر می کردیم پیروز می شویم یا خیر، باید بگویم ما کار کرده بودیم، تمرین کرده بودیم و برای دقیقه به دقیقه بازی برنامه داشتیم. مگر خانه خاله است که فقط به پیروزی فکر کنیم. در تمرینات به خوبی پرسپولیس را آنالیز کرده بودیم و برای ثانیه به ثانیه بازی برنامه داشتیم. بعد از 120 دقیقه مسابقه مقابل السد، مقداری خسته بودیم.


او درباره گل دوم پرسپولیسی ها گفت:  در آن شرایط به خوبی متوجه صحنه نشدم. برای اظهارنظر دقیق باید یک بار دیگر صحنه را ببینم تا بتوانم در این خصوص صحبت کنم. 


کمک مربی آبی ها در رابطه با اخراج خود از زمین گفت: در دقایق پایانی و بعد از اخراج مهدی رحمتی من در کنار خط در حال آرام کردن او بودم، اشکان خورشیدی داور چهارم این دیدار مدام داد و بیداد می‌کرد و متوجه نشد که من قصد آرام کردن بازیکنم را دارم. 


خرمگاه درباره درگیری پایان بازی نیز گفت: امیدوارم دیگر از این اتفاقات در فوتبال ایران نیفتد، نتیجه مسابقه باید روی زمین چمن رقم بخورد و فقط می‌توانم بگویم باید تحت هر شرایطی خودمان را کنترل کنیم. 


او در پایان گفت: این پیروزی بزرگ را به روح این پیشکسوتان بزرگمان تقدیم می‌کنیم و امیدواریم هواداران‌مان از این نتیجه خوشحال شده باشند.

دیدگاه‌ها