کد خبر : 1395856 | 26 بهمن 1395 ساعت 21:42 | 9.8K بازدید | 0 دیدگاه

کاوانی و سوارز؛ نبرد آمریکای لاتین در پاریس

بدون شک بزرگ ترین نبرد فردی در دیدار امشب بین ادینسون کاوانی و لوییس سوارز، دو گلزن اروگوئه ای برگزار خواهد شد.​​​​​​​

کاوانی و سوارز؛ نبرد آمریکای لاتین در پاریس

 

به گزارش "ورزش سه"، امشب و در بازی رفت مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان، پاری سن ژرمن و بارسلونا در فرانسه به مصاف هم می روند و آمار موید آن است که امید دو تیم به درخشش مهاجمان اروگوئه ای خود برای باز کردن دروازه حریف است.

 

کاوانی در بهترین شرایط دوران حرفه ای خود به سر می برد و تا به حال 25 گل در لاشامپیونه به ثمر رسانده است. این مهاجم گلزن در مجموع با احتساب بازی های جام حذفی فرانسه و لیگ قهرمانان تا به حال 33 بار دروازه حریفان را باز کرده و بخت اول فتح جایزه کفش طلا به شمار می آید.

 

 

1180680

 

 

اما لویس سوارز نیز فصلی رویایی را سپری کند و با 16 گل در لالیگا در کنار مسی، در صدر جدول آقای گل ها قرار دارد و مجموعا 25 گل در تمامی رقابت ها به ثمر رسانده است.

 

در نبرد دو سال قبل این دو بازیکن، بارسا با درخشش سوارز روز سختی را برای پی اس جی رقم زد اما با جدایی زلاتان، کاوانی نقش محوری تری در ترکیب تیم فرانسوی یافته و به شدت به دنبال جبران نتیجه دو فصل پیش است.

 

از زمان پیوستن سوارز به بارسا و در مدت زمان مشابه، سوارز 109 و کاوانی 114 گل به ثمر رسانده اند و علیرغم حضور ستارگانی مانند مسی، نیمار، دی ماریا و لوکاس در ترکیب دو تیم، جنگ بزرگ امشب بین دو ستاره اروگوئه ای خواهد بود.

دیدگاه‌ها