کد خبر : 1397123 | 01 اسفند 1395 ساعت 14:10 | 19.5K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای موندودپورتیوو:

ادامه تماس ها بین مدیریت بارسا و پدر مسی

در حالی که منابع معتبر اسپانیایی از وقفه بین مذاکرات بارسلونا و مسی برای تمدید قرارداد خبر داده اند موندودپورتیوو از ادامه تماس ها بین طرفین گزارش داد.

ادامه تماس ها بین مدیریت بارسا و پدر مسی

به گزارش "ورزش سه"، پس از شکست سنگین بارسلونا در زمین پاری سن ژرمن و احتمال اخراج لوئیس انریکه در پایان فصل، تمام برنامه های مدیرت بارسلونا دستخوش تغییر شد. اینکه ممکن است مربی دیگری فصل بعد جای انریکه را بگیرد، چیزی بود که تا ماه گذشته تصورش باورنکردنی بود؛ ولی حذف احتمالی بارسا در لیگ قهرمانان، این فرضیه را بسیار تقویت خواهد کرد.

 

 

1154592

 

 

چند منبع معتبر اسپانیایی در یکی دو روز گذشته از وقفه در مذاکرات تمدید بین مسی و مدیران بارسلونا خبر داده بودند ولی امروز موندودپورتیوو گزارش داد که تماس بین بارتومئو(رئیس بارسا) و پدر مسی برقرار بوده است.

 

بارتومئو امروز بارسلونا را به مقصد چین ترک کرد تا با یک اسپانسر جدید قرارداد همکاری امضا کند و تا هفته بعد نیز باز نخواهد گشت. پدر مسی نیز تا هفته بعد در بارسلونا خواهد بود و سپس به روساریو باز می گردد.

طبق ادعای موندودپورتیوو، روز جمعه، رئیس بارسا با پدر مسی تماس گرفته و با وی در مورد مفاد قرارداد جدید به گفتگو نشسته است. طبق گزارش همین منبع، مشکل مسی به هیچ عنوان پول نیست و برای او اهداف ورزشی باشگاه در چند سال آینده در درجه اول اهمیت قرار دارد.

 

باشگاه بارسلونا نیز قصد دارد مسی را نه تنها تا پایان دوران فوتبالش که حتی پس از بازنشستگی نیز در کنار خود داشته باشد. در بارسلونا همه علاقه مند هستند که مسی پس از بازنشستگی یک پست شایسته در باشگاه بر عهده بگیرد و در مذاکرات جدید، بر سر این موضوع نیز گفتگو خواهد شد.

دیدگاه‌ها