کد خبر : 1397214 | 01 اسفند 1395 ساعت 20:37 | 23.2K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی یونایتد برابر بلکبرن با درخشش زلاتان

یونایتد موفق شد با گلزنی زلاتان با نتیجه 1-2 از سد بلکبرن عبور کند.

پیروزی یونایتد برابر بلکبرن با درخشش زلاتان

 

به گزارش "ورزش سه"، بازی در شرایطی آغاز شد که یونایتدها برای حفظ امیدهای خود برای قهرمانی در جامی به جز لیگ برتر، باید از سد بلکبرن می گذشتند.

 

 

1181932

 

 

در دقایق ابتدایی بلکبرن بیشتر جریان بازی را در اختیار داشت و به سمت دروازه شیاطین سرخ حمله ور شد. در دقیقه 15، امنس با یک ضربه محکم از پشت محوطه دروازه یونایتد را تهدید کرد که سرخیو رومرو عکس العمل مناسبی نشان داد.

 

اما یک دقیقه بعد و با نفوذ دیدنی امنس و پاس او برای گرهام، این مهاجم در محوطه جریمه پا به توپ شد و با زدن شوت محکم به گوشه دروازه رومرو، گل اول بازی را برای بلکبرن به ثمر رساند.

 

 

1181931

 

 

بعد از گل، شیاطین سرخ حملات خود را به سمت دروازه حریف شدت بخشیدند. در دقیقه 20، ارسال هره را با ضربه سر لینگارد همراه بود که با واکنش استیل همراه بود. 3 دقیقه بعد، هره را شوت محکمی را روانه دروازه بلکبرن کرد اما باز هم سنگربان این تیم مانع از شدن دروازه تیمش شد.

 

اما تلاش های یونایتد در دقیقه 27 جواب داد. پاس فوق العاده میخیتاریان در پشت مدافعان، راشفورد را در موقعیت تک به تک قرار داد و او نیز با جاگذاشتن استیل، گل اول تیمش را به ثمر رساند.

 

 

1181928

 

1181933

 

 

در دقیقه 37، کانوی موقعیت خوبی برای باز کردن دروازه منچستر داشت اما شوت محکم او از بالای دروازه به بیرون رفت. در اواخر نیمه اول نیز ارسال یانگ و ضربه سر لینگارد ثمری نداشت تا نیمه اول با تساوی 1-1 به پایان برسد.

 

 

1181929

 

 

با شروع نیمه دوم، دو تیم جانب احتیاط را پیش گرفتند و در دقایق ابتدایی اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد. در دقیقه 61، ارسال هره را در دهانه دروازه به زلاتان نرسید تا بازی با همان نتیجه تساوی پیگیری شود.

 

در دقیقه 70 و با ارسال میخیتاریان، زلاتان در موقعیت خوبی قرار گرفت اما عدم توانایی در زدن ضربه آخر باعث از دست رفتن موقعیت شد.

 

اما تلاش شاگردان مورینیو در دقیقه 76 منجر به گل شد. پاس فوق العاده پوگبا از زمین خودی، زلاتان را در موقعیت تک به تک قرار داد و او تنها 14 دقیقه بعد از ورود به میدان نیز با ضربه ای فنی گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

 

1181936

 

در دقایق پایانی، بلکبرن می توانست به گل تساوی برسد اما درخشش رومرو مانع باز شدن دروازه تیمش شد. در نهایت اتفاق خاصی روی دروازه دو تیم رخ نداد تا شیاطین سرخ به مرحله بعدی جام حذفی راه یابند.

دیدگاه‌ها