کد خبر : 1397458 | 02 اسفند 1395 ساعت 17:15 | 9.2K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با گل

کابایرو: کار با گواردیولا قیمت ندارد

ویلی کابایرو، گلر آرژانتینی که سومین سال حضورش در سیتی را پشت سر می گذارد، به سبب اشتباهات زنجیره ای کلودیو براوو حالا بیشتر از ابتدای فصل به میدان می رود.

کابایرو: کار با گواردیولا قیمت ندارد

به گزارش "ورزش سه"، گواردیولا وقتی هدایت سیتی را بر عهده گرفت، درخواست داد تا جو هارت به باشگاهی دیگر واگذار شود تا بتواند کلودیو براوو را از بارسلونا به خدمت بگیرد. براوو گلر مورد علاقه پپ بود ولی اشتباهات تاثیرگذار این دروازه بان سبب شده تا سرمربی اسپانیایی سیتی، حالا بیشتر از گذشته روی کابایرو حساب باز کند.

این گلر آرژانتینی فصل گذشته نقش مهمی در قهرمانی سیتی در جام اتحادیه داشت. او سه پنالتی لیورپول را مهار کرد تا سیتی فاتح تنها جام فصل خود شود.

 

 

1174969

 

 

کابایرو در مصاحبه با وبسایت گل در مورد گواردیولا گفت:« می توانید از پپ گواردیولا چیزهای زیادی یاد بگیرید. چه از تمرینات پیش فصل  و چه از خود مسابقات.

او دید فوق العاده ای به مسابقات دارد. این که می توانیم صدای او را بشنویم چیزی است که نمی توان روی آن قیمت گذاشت. گواردیولا همه استراتژی ها را به دقت توضیح می دهد. چرا باید از دروازه بان بازی را شروع کنیم، چرا ارقام از همان ابتدا مهم هستند، چرا گاهی با 4 یا 5 مدافع بازی می کنیم و این که چطور فضای مناسب برای حمله کردن را پیدا کنیم.

توصیه اش به من این است که کنترل بهتری روی توپ داشته باشم. برای امثال ما که عاشق فوتبال هستیم، کار کردن زیر نظر گواردیولا فوق العاده است.»

دیدگاه‌ها