کد خبر : 1399139 | 09 اسفند 1395 ساعت 14:58 | 5.2K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره‌های بانک سرمایه به سایپا می‌رسند؟

پزشک تیم والیبال بانک سرمایه گفت: شهرام محمودی و سیدمحمد موسوی مصدومیت هایی دارند اما نگران کننده نیست و می توانند بازی کنند.​​​​​​​

ستاره‌های بانک سرمایه به سایپا می‌رسند؟

به گزارش "ورزش سه"،  عصر فردا تیم والیبال بانک سرمایه در دیدار مهم رو در روی سایپا می رود تا در صورت پیروزی راهی فینال لیگ برتر والیبال شود. محمد موسوی و شهرام محمودی، دو ستاره این تیم مصدومیت هایی داشتند که حضور آنها در دیدار نیمه نهایی را با ابهام رو به رو کرد. سیامک افروزی پزشک بانک سرمایه در گفت و گو با سایت هواداری تیم ملی والیبال در مورد وضعیت این دو بازیکن می گوید: شهرام محمودی هفته گذشته از ناحیه زانو آسیب دید و به همین دلیل هم از او MRI گرفتیم.

 

کشیدگی خفیفی از ناحیه ACL داشت که خوشبختانه در حال درمان است و مشکلی برای بازی کردن ندارد اما این مصدومیت های متوالی ما را نگران کرده است.


وی گفت: سیدمحمد موسوی هم از ناحیه زانوی راست کمی درد داشت چون قبلا در ناحیه مقابل درد داشت، فشار را روی ساق راستش گذاشته بود و به همین دلیل در این پا احساس درد می کند ولی خوشبختانه مشکلی برایش به وجود نمی آورد. بقیه بازیکنان هم کم و بیش آسیب دارند که با توجه به روزهای پایانی لیگ طبیعی است.

دیدگاه‌ها