کد خبر : 1399308 | 09 اسفند 1395 ساعت 22:17 | 43.2K بازدید | 4 دیدگاه

کاپلوی جنوبی مچ رفیق مورینیو را خواباند

گزارش: مرد سبیلو؛ ریزگرد - درشت کوب

استقلال خوزستان قهرمان فصل قبل رقابت های لیگ برتر ایران توانست با وجود تمامی مشکلات با دو برد صدرنشین گروهش در آسیا شود.

گزارش: مرد سبیلو؛ ریزگرد - درشت کوب

به گزارش"ورزش سه"، شاید زمانیکه استقلال خوزستان برای پرواز به سمت مسقط به فرودگاه امام رفت، هیچ کدام از مسئولان بلندپایه بانک ملی، گروه ملی و باشگاهشان فکر این درخشش را نمی کردند که برای بدرقه حاضر نشدند.


آنها حتی برد اول برابر الفتح را هم شاید شانسی می دانستند و یک زنگ برای دلخوشی بازیکنان و کادر نزدند که یک تبریک خشک و خالی بگویند و فکر می کردند ندارهای با غیرت حریف صدرنشین متمول لیگ امارات نمی شوند.

 


اما هنوز شاید آنها پورموسوی را دست کم گرفته بودند، مرد سیبیلویی که از لابه لای نخل ها به یکباره بیرون آمد و اکنون تیمش را به صدر جدول گروهشان در آسیا رسانده است، البته نمی توان از تاثیر فوق العاده او در قهرمانی فصل قبل گذشت.


تیم پورموسوی بدون 9 ماه دریافتی، فداکارانه و شجاعانه در لیگ برتر بازی می کرد اما حضور در آسیا برای کسانی که شاید اولین بار بود از کشور حتی خارج می شوند، راحت نبود. کاپلوی اهوازی ها البته نشان داد که حرف هایش را در زمین می زند.

 

 


او این بارمچ اچ تی سی(هن تن کاته) رفیق مورینیو و ریکارد و استاد مسی و ژاوی و اینستا و ... را خواباند تا با قدرت برای بازی در اهواز آماده شوند.


حال نوبت مسئولان خوزستانی است که به داد تیم او برسند، دست تیمش را بگیرند و بلندشان کنند تا حداقل برای شب عید بتوانند خریدی برای خانواده خود داشته باشند.


مرد سیبیلوی فوتبال ایران بعد از فتح الجزیره سجده شکر کرد و اینگونه روی شانه ها دور افتخار زد، او راه محبوبیت را یافته، موفقیت محبوبیت می آورد.


شاید بهتر باشد با تیکه کلام جنوبی از مربی سیبیلو و بازیکنانشان تشکر کنیم!


دِمِتون گَرم!

 

 

 

 

سهیل احیایی

دیدگاه‌ها