کد خبر : 1399977 | 12 اسفند 1395 ساعت 16:10 | 11K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش اسپالتی به شکست تلخ رم در دربی

آ.اس رم که یکشنبه گذشته توانسته بود اینتر را در سن سیرو 1-3 مغلوب کند، شب گذشته مغلوب لاتزیو در دربی دلا کاپیتاله شد.

واکنش اسپالتی به شکست تلخ رم در دربی

به گزارش "ورزش سه"، این بازی از دور رفت مرحله نیمه نهایی کوپا ایتالیا برگزار می شد و لاتزیو توانست با دو گل میلینکوویچ و ایموبیله، بر همشهری خود رم غلبه کند تا در یک قدمی صعود به فینال قرار بگیرد. لاتزیو نزدیک به 4 سال بود که موفق به شکست رم نشده بود.

با این وجود، سرمربی رم بعد از شکست دو بر صفر برابر لاتزیو در نیمه نهایی جام حذفی تاکید کرد که در دیدار برگشت جبران خواهند کرد و تیمش به دور بعد صعود می کند.

 

 

1161369

 

 

لوچانو اسپالتی بعد از شکست ناامید کننده تیمش برابر لاتزیو گفت‌:« شکست در دربی برای من آزار دهنده نیست. به‌ هر حال در فوتبال احتمال شکست هم وجود دارد. باید در دیدار برگشت جبران کنیم. اطمینان دارم می‌توانیم این نتیجه‌ را جبران کنیم. لاتزیو در این دیدار چشم به ضد حملات دوخته بود.

این سبک بازی لاتزیو است و ما به خوبی آن را پیش‌بینی کرده بودیم. با این حال دو بار دروازه‌ ما باز شد. رم با وجود شکست در این دیدار توان صعود به فینال را دارد. تلاش می‌کنیم در دیدار برگشت بهترین نمایش‌مان را داشته باشیم.»

 

سرمربی رم در ادامه‌ گفت‌:« بازی را خوب شروع کردیم و بهتر از حریف ظاهر شدیم. با وجود اینکه تیم ما توپ و میدان را در اختیار داشت، لاتزیو روی ضد حملات به گل رسید. ادین ژکو به خاطر بازی بسته و دفاعی لاتزیو کمتر صاحب توپ و موقعیت شد. در کارهای بدون توپ ضعیف ظاهر شدیم. باید جنب و جوش بیشتری از خود نشان می‌دادیم.»

 

سرمربی رم در پایان درباره دیدار حساس برابر ناپولی در سری A که قرار است هفته آینده برگزار شود هم گفت:« ناپولی با وجود چند نتیجه‌ ضعیف در دیدارهای اخیر، تیم آماده‌ای است. بازی بسیار سختی پیش‌رو داریم. باید به خوبی آماده باشیم و هیچ‌گونه عذر و بهانه‌ای نداریم.»

دیدگاه‌ها