کد خبر : 1400358 | 14 اسفند 1395 ساعت 10:55 | 104.3K بازدید | 8 دیدگاه

یوفا اعلام کرد:

بارسا شانسی برای صعود ندارد

در حالی که بارسا خود را برای تاریخ سازی در چمپیونزلیگ آماده می‌کند، یوفا معتقد است که آبی اناری ها هیچ شانسی برای کسب نتیجه مورد نیاز مقابل پاری سن ژرمن نخواهند داشت.

بارسا شانسی برای صعود ندارد

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان لوئیس انریکه در دیدار رفت در خانه پاریسی ها با 4 گل مغلوب شدند و اکنون کار بسیار دشواری برای صعود دارند؛ چیزی که یوفا آن را یک ماموریت غیرممکن می داند.

 

در دور حذفی تا به حال هیچ تیمی نتوانسته شکست 4-0 در دور رفت را در دیدار برگشت جبران کند. یوفا طبق بررسی هایی که روی سالهای گذشته انجام داده، شانس صعود بارسا به دور بعد چمپیونزلیگ را صفر می‌داند.

 

1180923

 

 

براساس این گزارش، دو گل دی ماریا و گل های کاوانی و دراکسلر، در همان دور رفت بارسا را حذف کرده است. 58 مورد مشابه وجود دارد که در بازی رفت، تیمی موفق شده 4-0 از حریف خود پیش باشد و در هیچکدام از این موارد ، تیم مقابل نتوانسته نتیجه را برگرداند.

 

این در حالی است که پیش از دیدار رفت، یوفا، بارسا را شانس اصلی قهرمانی در رقابت های این فصل چمپیونزلیگ معرفی کرده بود و هر نتیجه ای که در دیدار برگشت در نوکمپ رقم بخورد، حداقل یکی از پیش بینی های سایت اتحادیه فوتبال اروپا غلط از آب در خواهد آمد. 

 

طبق آمار یوفا، رئال مادرید، مدافع عنوان قهرمانی، بیشترین شانس بین تیم‌های اسپانیایی برای صعود به دور بعد را دارد. در حقیقت 98.8 درصد رئال با پیروزی 3-1 در خانه ، در بازی برگشت به دور بعد صعود خواهد کرد و اتلتیکو نیز 96.6 درصد شانس صعود دارد.سویا نیز که در بازی رفت 2-1 لستر را برده، شانس 51.1 درصدی برای صعود دارد.

دیدگاه‌ها