کد خبر : 1401648 | 19 اسفند 1395 ساعت 00:25 | 13.7K بازدید | 0 دیدگاه

توقف خانگی منچسترسیتی مقابل استوک

منچسترسیتی در دیداری خانگی مقابل استوک سیتی با تساوی 0-0 متوقف شد و فرصت صعود به رتبه دوم جدول را از دست داد.

توقف خانگی منچسترسیتی مقابل استوک

به گزارش "ورزش سه"، سیتی در اولین دیدار هفته بیست و هشتم در خانه میزبان استوک سیتی بود. شاگردان گواردیولا در صورت پیروزی به رده دوم صعود می کردند.

 

در دقایق ابتدایی بازی، منچسترسیتی حاکم توپ و میدان بود و خطرات نصفه و نیمه ای را روی دروازه استوک ایجاد کرد. اما استوک نیز حریف دست و پا بسته ای نبود و در دقیقه 6 می توانست روی ضربه والی دیوف به گل برسد که کابایرو مانع آن شد.

 

 

1186023

 

 

دقایقی بعد، دی بروین با یک ضربه ایستگاهی دروازه استوک را تهدید کرد اما گرانت موفق به کنترل توپ شد. در دقیقه 29، لروی سانه در محوطه جریمه استوک صاحب موقعیت شد اما پوشش مناسب مدافعان باعث شد در نهایت توپ به سنگربان استوک برسد.

 

 

1186024

 

 

در این دقایق سیتی علیرغم مالکیت توپ قادر به خلق موقعیت خطرناکی نبود و بیشتر توپ ها با بی دقتی مهاجمان این تیم از دست می رفت. در اواخر نیمه اول، این بار دیوف در پشت محوطه سیتی صاحب موقعیت ایستگاهی شد اما ضربه او نیز راه به جایی نیافت.

 

 

1186027

 

 

در ثانیه های پایانی نیمه اول، اوتامندی موقعیت خوبی را در محوطه برای دی بروین ساخت اما خروج گرانت مانع باز شدن دروازه استوک شد تا نیمه اول بدون موقعیت گل خطرناک و با نتیجه بدون گل به پایان برسد.

 

نیمه دوم را استوک بهتر آغاز کرد و چیزی نمانده بود که خیلی زود به گل برسد اما حضور به موقع اوتامندی، دروازه سیتی را بسته نگه داشت.

 

در ادامه سیتی بازی را در دست گرفت و در دقیقه 55، چیزی نمانده بود که سرخیو آگوئرو تیم میزبان را پیش بندازد اما ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت.

 

برتری سیتی ادامه پیدا کرد و بازیکنان این تیم چند بار تا آستانه باز کردن دروازه استوک پیش رفتند اما هیچ یک از موقعیت های آنها تبدیل به گل نشد و در نهایت بازی با تساوی 0-0 به پایان رسید.

دیدگاه‌ها