کد خبر : 1402238 | 21 اسفند 1395 ساعت 15:33 | 24K بازدید | 1 دیدگاه

لادروپ در اندیشه شکست برانکو (عکس)

تیم الریان قطر امروز با بازگشت ملی پوشانش کامل شد تا مایکل لادروپ با تمرکز بیشتری چند روز باقی مانده تا دیدار برابر پرسپولیس را دنبال کند.

به گزارش "وررش سه"، تیم الریان قطر روز سه شنبه در سومین دیدار خود میزبان تیم پرسپولیس خواهد بود و امیدوار است که با پیروزی در این دیدار 6 امتیازی شود و در صورت نتیجه نگرفتن الهلال مقابل الوحده حتی به صدر جدول هم برسد.


شاگردان مایکل لادروپ پس از شکست مقابل الهلال در لیگ ستارگان قطر یک دیدار انجام دادند که با پیروزی 4 بر صفر آنها مقابل الوکره همراه شد. سه گل این دیدار را رودریگو تاباتا بازیکن ملی پوش و خطرناک تیم ملی قطر به ثمر رساند و یک گل نیز توسط سرجیو گارسیا بازیکن اسپانیایی ثبت شد تا الریانی ها با روحیه ای قوی به مصاف پرسپولیس بیایند.

 

1186628


در مقابل حریف این تیم یعنی پرسپولیس پس از پیروزی شیرین برابر الوحده 2 بار در لیگ برتر راهی میدان شد که دو پیروزی مقابل نفت تهران و استقلال خوزستان حاصل کار شاگردان برانکو ایوانکوویچ شد.


لادروپ که به نظر می رسد قافیه قهرمانی را به لخویا واگذار کرده است اکنون با تمام توان به دیدار برانکو و اندیشه های او خواهد امد تا فرصت حضور در مرحله بعدی مسابقات را از دست ندهد.


گفتنی است الریان قطر با یک پیروزی و یک شکست 3 امتیازی شده و رتبه سوم گروه D مسابقات را از آن خود کرده است.

دیدگاه‌ها