کد خبر : 1402247 | 21 اسفند 1395 ساعت 16:10 | 16.5K بازدید | 1 دیدگاه

شادی معنادار پدیده‌ای‌ها در شهر قدس

تیم فوتبال پدیده روز گذشته موفق شد سومین پیروزی پیاپی خود را اینبار مقابل پیکان جشن بگیرد تا با فاصله گرفتن از پایین جدول تا حدود زیادی از خطر سقوط رهایی یابد.

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته تیم پدیده در ورزشگاه شهر قدس میزبان تیم پیکان بود و با ارائه یک بازی منطقی و هوشمندانه موفق شد این تیم را با نتیجه 2 بر صفر شکست دهد. این سومین پیروزی تیم پدیده در سه هفته اخیر بود تا این تیم که به شدت تحت فشار قرار داشت با این سه برد 28 امتیازی شود و از تیم های پایینی جدول فاصله بگیرد.


این نتایج خوب برای شاگردان مهاجری در شرایطی رقم خورده است که محمدرضا مهاجری سرمربی این تیم پس از کسب چند نتیجه ضعیف با کودتای نافرجامی مواجه شد ولی در نهایت توانست شغل خود را حفظ کند و با کسب نتایج درخشان در سه هفته اخیر حضور یک سهمیه مشهد در فصل بعد را تقریبا قطعی کند؛ ضمن اینکه در همین مقطع هادی برگی زر که رای به خروج مهاجری و مظلومی داده بود از سمت مدیرعاملی تیم کنار گذاشته شد.


پدیده‌ای‌ها که بشدت از تصمیم مدیران سابق خود مبنی بر انتخاب پرویز مظلومی شاکی بودند، این روزها در عکس های یادگاری خود برای شادی هایشان مخاطب خاص دارند و زیر پوستی با مخاطب خاص خود صحبت می کنند.

 

1186635

دیدگاه‌ها