کد خبر : 1402747 | 23 اسفند 1395 ساعت 18:44 | 7.4K بازدید | 0 دیدگاه

با تحمیل سومین شکست به نماینده ازبکستان؛

ذوب‌آهن دوباره مدعی شد

شاگردان مجتبی حسینی با کسب یک پیروزی ارزشمند خارج از خانه 4 امتیازی شدند تا پیش از برگزاری دیدار الاهلی و العین رتبه دوم را در اختیار بگیرند.

ذوب‌آهن دوباره مدعی شد

به گزارش "ورزش سه"، یک تساوی ارزشمند در خانه العین که در روز اول دیدارهای گروه C لیگ قهرمانان آسیا برای نماینده ایران به دست آمد نشان داده بود که سبزپوشان اصفهانی می توانند حریفی سرسخت برای سایر تیم های گروه های غرب آسیا باشند، اما شاگردان مجتبی حسینی در دومین دیدار که در ورزشگاه سلطان قابوس و به میزبانی ذوب آهن برگزار شد، شکست 2 بر 1 را در شرایطی مقابل الاهلی عربستان تجربه کردند که تیم حریف نیمه دوم را 10 نفره به کار خود ادامه می داد و در دقایق پایانی روی یک ضربه ایستگاهی و ضربه مهارنشدنی عمر السوما توانست دومین پیروزی خود را جشن بگیرد و با 6 امتیاز بالاتر از العین 4 امتیازی صدرنشین گروه سوم مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در غرب آسیا شود.


تیم ذوب آهن در شرایطی پا به تاشکند گذاشته بود که در لیگ برتر شرایط مناسبی را سپری نمی کند و رتبه چهارم این تیم به شدت با خطر مواجه شده است؛ با این حال بازیکنان ذوب آهن در دیدار آسیایی خود به خوبی موفق به اداره بازی در زمین حریف شدند و در نیمه دوم توسط مهاجم خونسرد و ارزشمند خود جری بنگستون به گل اول دست یافتند. مرتضی تبریزی نیز دیگر گل سبزپوشان اصفهانی را در ثانیه های پایانی از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند تا ذوبی ها با پشت سر گذاشتن یک روز شیرین در لیگ قهرمانان آسیا 4 امتیازی شوند و پیش از برگزاری دیدار دو تیم الاهلی و العین به رتبه دوم جدول صعود کنند.


با نتیجه ای که در دیدار ذوب آهن و بنیادکار به دست آمد حالا نماینده ایران با توجه به در پیش بودن 2 بازی خانگی از سه دیدار آینده شرایط بسیار مناسبی برای صعود به مرحله بعدی دارد و تیم بنیادکار با قبول سومین شکست کار بسیار سختی برای اضافه شدن به جمع سه تیم مدعی گروه C دارد.


دیدار دو تیم الاهلی عربستان و العین امارات از ساعت 21 در کشور عربستان به مصاف هم خواهند رفت و نتیجه این دیدار می تواند تاثیر بسزایی در برنامه های صعود مجتبی حسینی و شاگردانش داشته باشد.

 

دیدگاه‌ها