کد خبر : 1402917 | 24 اسفند 1395 ساعت 09:55 | 7.3K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی یوونتوس - پورتو

دو تیم یوونتوس و پورتو، امشب در ورزشگاه یوونتوس آره نا شهر تورین به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی یوونتوس - پورتو

به گزارش"ورزش سه"، بیانکونری ها از ابتدای فصل، هدف اصلی شان را بر روی چمپیونزلیگ و قهرمانی در این رقابت ها قرار داده بودند و به نظر تا به اینجا موفق بوده اند. بیش از 21 سال از قهرمانی یووه در چمپیونزلیگ می‌گذرد و پس از پنج قهرمانی متوالی در سری آ، مطمئنا کسب چمپیونزلیگ به هدف اصلی آنها تبدیل می‌شود.

 

همچنین به سالهای اخر حضور بوفون در ترکیب این تیم نیز نزدیک می‌شویم و با توجه به اینکه در کارنامه بوفون خبری از چمپیونزلیگ نیست، انگیزه بازیکنان این تیم دو چندان شده است.

 

1186524

 

 

یووه در دیدار رفت، 2-0 پورتو را شکست داد و حالا در خانه به نظر کار ساده ای پیش رو خواهد داشت. هر چند که پورتو در 3 بازی پس از آن دیدار، 3 پیروزی کسب کرد، 12 گل به ثمر رساند و گلی دریافت نکرد ولی آنها به خوبی می‌دانند که کار دشواری در تورین پیش روی آنها است. یووه مقابل پورتو شکست ناپذیر بوده و در 4 دیدار، 3 پیروزی و 1 تساوی کسب کرده است. باید دید آیا کاسیاس و هم تیمی هایش می‌توانند طلسم عدم صعود تیم‌هایی که در خانه از حریف شکست می‌خورند را بشکنند یا نه.

 

استورارو به علت مصدومیت به این بازی نخواهد رسید و حضور کیه لینی و بارزالی نیز هنوز قطعی نیست. الکس تیس نیز به علت محرومیت قادر به همراهی پورتو نخواهد بود.

 

ترکیب احتمالی:

 

1187376

دیدگاه‌ها