کد خبر : 1405496 | 11 فروردين 1396 ساعت 18:29 | 11K بازدید | 0 دیدگاه

استقلال-فولاد در سایه گلزنان پرشمار و بازیکنان مشترک

حضور بازیکنان پرتعداد مشترک در ترکیب دو تیم استقلال و فولاد از جذابیت های دیدار روز شنبه این دو تیم است.

استقلال-فولاد در سایه گلزنان پرشمار و بازیکنان مشترک

به گزارش "ورزش سه"، استقلال تهران و فولاد خوزستان روز شنبه اولین دیدار سال 96 خود را در لیگ برتر برگزار می کنند. این دو تیم در حالی به مصاف یکدیگر می روند که با توجه به قدمت حضور آنها در لیگ برتر بازیکنان مشترک و البته گلزنهای زیادی در ترکیب دو تیم حضور دارند.


در میان بازیکنان حال حاضر استقلال کاوه رضایی و پادوانی پیش از این پیراهن فولاد خوزستان را برای 3 فصل و 1.5 فصل برتن کرده اند. همچنین وحید طالب لو دروازه بان مصدوم فولاد خوزستان در کنار بختیار رحمانی و اسماعیل شریفات بازیکنان فولاد خوزستان هستند که سابقه بر تن کردن پیراهن حریف را در کارنامه خود دارند.


در میان بازیکنان حال حاضر استقلال امید ابراهیمی، بهنام برزای و جابر انصاری با پیراهن استقلال تهران و علی قربانی با پیراهن نفت تهران موفق به باز کردن دروازه فولاد خوزستان شده اند. در میان بازیکنان فولاد خوزستان نیز البته چهره هایی هستند که سابقه گلزنی برابر استقلال را در کارنامه خود دارند.


عبدالله کرمی مدافع غایب فولاد خوزستان به همراه ماتیاس چاگو و ساسان انصاری پیش از این یک گل برابر استقلال به ثمر رسانده اند و اسماعیل شریفات نیز دو گل وارد دروازه استقلال تهران کرده است تا بهترین گلزن حال حاضر فولاد برابر استقلال باشد.

 

دیدگاه‌ها