کد خبر : 1405732 | 12 فروردين 1396 ساعت 20:12 | 13.4K بازدید | 0 دیدگاه

بازیکنانم گفتند گل تراکتور خطا بوده است

کمالوند: امیدوارم قلعه نویی با تراکتور تمدید کند

سرمربی تیم گسترش فولاد اعلام کرد تساوی نتیجه ای عادلانه برای این مسابقه بوده است.

کمالوند: امیدوارم قلعه نویی با تراکتور تمدید کند

به گزارش "ورزش سه"، فراز کمالوند بعد از تساوی تیمش مقابل تراکتورسازی در دربی تبریز به نشست خبری رفت و صحبت هایی را انجام داد که در ادامه آمده است:


قلعه نویی قراردادش را با تراکتور تمدید کند
نوروز را به همه مردم تبریک می‌گویم و امیدوارم سال پر برکتی باشد. بازی پرفشاری را پشت سر گذاشتیم و هر دو تیم برای برد آمده بودند. تراکتور به دنبال کم کردن فاصله با صدر جدول بود. یادمان باشد قلعه‌نویی با تراکتورسازی کار بزرگی کرده و ان شالله قلعه نویی هر چه سریعتر قراردادش را با این تیم تمدید کند.
 

بازیکنانم گفتند گل تراکتور خطا بوده
من صحنه گل تراکتورسازی را به صورت دقیق ندیدم اما بازیکنانم می‌گفتند که گل شریفی خطا بوده و او اکرامی را شارژ کرده است.
 

دروازه بان جوان ما مسلط کار کرد
در هر صورت گسترش دیگر تیم سال‌های گذشته نیست که دغدغه سقوط داشته باشد و زحمات مدیران باشگاه هم جواب داده است. فکر می‌کنم ما در یکی، دو بازی خارج از خانه مقابل تیم‌های قوی مثل پرسپولیس باختیم که این نشان از قدرت گسترش فولاد است به همین خاطر با مشورتی که با مدیران باشگاه کردیم، جوانها را به زمین فرستادیم و دیدید که ملکی چقدر مسلط کار کرد و نوید یک دروازه‌بان آینده‌دار را داد.
 

جوانان باید برای آینده آبدیده شوند
از طرفی سیدی یک بازیکن جوان است که او هم به زمین رفت و دیدید که ما مسعود ابراهیم‌زاده را در دفاع وسط به کار گرفتیم و سعی کردیم تیم را جوان به زمین بفرستیم تا در آینده این جوانان آبدیده شوند.
 

دو تیم از شرایط مسابقه دور بودند
کلاً مسابقه خوبی بود و هر دو تیم از شرایط مسابقه دور بودند و تعطیلی لیگ باعث چنین اتفاقی شده بود. فکر می کنم تساوی نتیجه ای عادلانه برای این مسابقه بود.

 

می گفتند گسترش به تراکتور وا می دهد
 این مسائل از گذشته هم بود. از صبح امروز هم شروع کرده بودند که گسترش فولاد می‌خواهد مقابل تراکتورسازی وا بدهد یا فلان تیم می‌خواهد به فلان تیم راه بدهد یا آن تیم می‌خواهد به این تیم جا بدهد. این مسائل دیگر در فوتبال از مُد افتاده است. باید این فکرها را از سرمان بیرون بریزیم. دنیا کجاست ما و کجا هستیم. نه تراکتورسازی به ما نیاز دارد و نه ما به تراکتورسازی. حتی ماشین‌سازی هم به گسترش فولاد و تراکتورسازی نیاز ندارد.


داخل زمین با قلعه نویی رفیق نیستم
قلعه‌نویی بهترین تیم را دارد، قلعه‌نویی اطلاعات فنی زیادی دارد و تیم خوبی بسته است. من بیرون از زمین، رفاقت خوبی با قلعه‌نویی دارم، اما در داخل زمین، بحث رفاقت نیست و ما با یکدیگر رقابت می‌کنیم. تراکتورسازی هم دوست دارد حریفش مقابل او، با قدرت بازی کند. فوتبال معلوم نمی‌کند. نتایج هم اصلاً قابل پیش‌بینی نیستند. قبلاً که گفتند تراکتورسازی با تساوی مقابل گسترش فولاد قهرمانی را از دست داد. در حالی که تراکتورسازی با تساوی مقابل نفت تهران، قهرمانی را از دست داده بود.
 

قلعه نویی باشرف است
تاکنون این حرف را نگفته بودم، اما اگر در سال‌های گذشته تراکتورسازی مقابل پیکان ته جدولی نباخته بود، ما هم هیچ استرسی نداشتیم. روحیات قلعه‌نویی را می‌شناسم. او انسان با شرفی و با دیانتی است. او هم دوست ندارد که تیم مقابلش با تمام قوا مقابلش بازی نکند. نتیجه بازی‌های بعدی را نمی‌دانم، اما تلاش می‌کنیم بهترین نتیجه را بگیریم.
 

شعار ضد فوتبال عادی است!
شعارهای ضد فوتبال و به طور کلی این مسائل در فوتبال عادی است. حتی زمانی که تیم خارجی مورد علاقه من می‌بازد، بد و بیراه می‌گویم، اما باز هم دم مردم تبریز گرم که به ضد فوتبال قناعت می‌کنند. من قبلا هم گفته‌ام که مردم تبریز به من لطف دارند. من مدیون تراکتورسازی و مردم آذربایجان هستم. اگر هزار بار هم شیرین فراز را به لیگ برتر می‌آوردم، باز هم هیچ‌وقت «فراز کمالوند» الان نمی‌شدم. رفتارها در تبریز خوب است و خدا را شکر هواداران گاهی اوقات من را تشویق می‌کنند. تراکتورسازی به گردن من حق زیادی دارد.

دیدگاه‌ها