کد خبر : 1405796 | 12 فروردين 1396 ساعت 23:30 | 17.2K بازدید | 0 دیدگاه

پیرلو: دوست داشتم در دیدار ناپولی-یووه بازی کنم

آندره آ پیرلو، ستاره سابق یوونتوس، اعلام کرد که دوست داشت در دیدار فردا شب یووه مقابل ناپولی، برای بیانکونری به میدان می رفت.​​​​​​​

پیرلو: دوست داشتم در دیدار ناپولی-یووه بازی کنم

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوسی ها در حالی که با 8 امتیاز برتری نسبت تیم دوم، در صدر جدول سری A قرار دارند، فرداشب در دیداری حساس میهمان ناپولی خواهند بود.

 

پیرلو که در 4 فصل حضور در یوونتوس، 4 بار قهرمان سری A شد، سبک بازی ناپولی با هدایت مائوریسیو ساری را تحسین کرد اما تاکید کرد که یوونتوس می تواند برای چند فصل آینده، همچنان قدرت بلامنازع سری A باشد.

 

 

997571

 

 

او به خبرنگاران گفت:" مطمئنا این دیداری جذاب و هیجان انگیز خواهد بود. مطمئنا پرتنش خواهد بود زیرا دیدار مهمی است و البته بازگشت گونسالو ایگواین به ناپولی هم اهمیت بازی را بیشتر کرده است. این از آن دیدارهایی است که واقعا می خواهید در آن بازی کنیم اما در حال حاضر اینجا هستم و از بازی در MLS لذت می برم.

 

ناپولی واقعا خوب بازی می کند. مائوریسیو ساری فصل گذشته سبک بازی اش را به یک باشگاه بزرگ برد. تماشای بازی آنها واقعا جذاب است. با این وجود، یوونتوس تیم قدرتمندتری دارد و این را در فصل گذشته و در فصل جاری نشان داد. آنها برای چند سال آینده هم قوی ترین خواهند بود."

دیدگاه‌ها